رئیس دفتر رئیس جمهوری:

اتفاقات اخیر هیچ شباهتی به اعتراض نداشت/آشوبگران از طرف سرویس‌های اطلاعاتی دشمن حمایت می‌شدند

۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۴:۳۴
کد خبر: ۹۳۲۸۳۰
اتفاقات اخیر هیچ شباهتی به اعتراض نداشت/آشوبگران از طرف سرویس‌های اطلاعاتی دشمن حمایت می‌شدند
رئیس دفتر رئیس جمهوری با اشاره به وقایع بعد از قانون مدیریت مصرف سوخت در کشور گفت: در برخی استان‌های کشور مانند خراسان رضوی، استانداران و شورای تامین شرایط را به خوبی مدیریت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمود واعظی در نشست صمیمی با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی خراسان رضوی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط کنونی بر کسی پوشیده نیست که طبقه متوسط جامعه به دلیل مسائل اقتصادی زیر فشار هستند و برای مقابله با افزایش غیرمتعارف کالاها، باید نظارت‌ها بیشتر شود.

وی افزود: به صورت طبیعی برخی از کالاها در یک مقطع خاص با کمبود مواجه شده و قیمت آن‌ها افزایش می‌یابد لذا دولت تلاش کرده از افزایش قیمت این کالاها جلوگیری شود تا کشور از این مرحله عبور کند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری بیان کرد: پیش‌بینی می‌کردیم که تصمیم سران سه قوه مبنی بر اجرای قانون مدیریت مصرف سوخت چالش‌هایی را برای کشور به دنبال داشته باشد لذا به دلایل مسائل امنیتی سیاسی زمان اجرای این قانون در کشور اعلام نشد.

واعظی اضافه کرد: در خراسان رضوی و برخی از استان‌های کشور استانداران و شورای تامین بسیار خوب عمل کردند اما در برخی از استان‌ها چنین تجربه‌ای وجود نداشت و هزینه‌هایی برای استان مذکور بوجود آمد.

وی در همین رابطه افزود: در جریانات اخیر، کشور با اتفاقاتی مواجه شد که هیچ شباهتی به اعتراض نداشت؛ آشوبگران از طرف تمام سرویس‌های اطلاعاتی و شبکه‌های رسانه‌ای دشمن حمایت می‌شدند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: از تلاش همه نیروهای امنیتی که بگذریم، در مسئله اخیر حضور مردم ناامنی‌ها را خاتمه داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز