تعطیلی واحد صنفی متخلف در فسا

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۸:۱۶
کد خبر: ۹۳۶۳۱۹
تعطیلی واحد صنفی متخلف در فسا
معاون بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: یک واحد کافی شاپ در شهرستان فسا به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی و بی توجهی به توصیه‌های کارشناسان در این زمینه، تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جلال کریمی گفت: بازرسان بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت فسا این واحد صنفی را در راستای اجرای مقررات اصلاح ماده ۱۳ قانون مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و همچنین کنترل و نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، به دلیل عدم رعایت مقررات بهداشتی تعطیل کردند.

وی بیان کرد: بازرسان از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و کافی شاپ‌ها به صورت مستمر بازدید می‌کنند و پس از دریافت شکایت‌های مردمی نیز با حساسیت بیشتری اماکن متخلف را مورد بررسی قرار می‌دهند.

او گفت: تمام متصدیان واحدهای صفنی ملزم به رعایت قوانین و مقررات بهداشتی در اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی هستند و مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، موضوع را گزارش دهند و بی شک کارشناسان بهداشت محیط با متولیان اماکن متخلف برخورد و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌کنند، همچنین پرونده متخلفان برای پیگیری و برخورد قانونی به مرجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز