در پیامی:

امام جمعه اردبیل جان باختن مسافران سقوط هواپیمای اوکراینی را تسلیت گفت

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۰۶:۵۶:۴۶
کد خبر: ۹۴۸۴۴۴
امام جمعه اردبیل جان باختن مسافران سقوط هواپیمای اوکراینی را تسلیت گفت
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل روز جمعه با صدور پیامی جان باختن سه نفر از فرزندان این استان در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را تسلیت گفت.

به گزارش برنا،در بخشی از پیام آیت‌الله سیدحسن عاملی آمده است: با غم و اندوه عمیق و تاسف و تاثر شدید خبر جان باختن سه نفر از فرزندان برومند استان اردبیل در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را دریافت کردیم.

وی افزوده است: اینجانب آن عزیزان از دست رفته را فرزندان خود می‌دانم و خود با قلبی آکنده از درد عزادار آنها هستم و امیدوارم که این مهاجران بسیار بهتر از این دنیا در سرای آخرت، مورد پذیرایی حضرت حق تعالی قرار گیرند.

آیت‌الله عاملی در این پیام تشریح کرده است: فرصت را غنیمت می‌دانم و از طرف خودم و اهالی مکرم استان به خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنم و برای عزیزان از دست رفته از حضرت احدیت عنایت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی با ۱۷۹ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه (۱۸ دی) تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد در منطقه "محمود آباد" شهریار و نزدیک شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد.

در این حادثه ۱۴۷ مسافر ایرانی و ۳۲ مسافر خارجی جان باختند.

در جریان سقوط این هواپیما سه اردبیلی به نام‌های پگاه صفرپور دانشجوی رشته پزشکی و دکتر ندا صدیقی چشم پزشک از اهالی اردبیل و نیلوفر رزاقی خمس از اهالی شهرستان خلخال جان باختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز