تاریخ مصاحبه استخدامی‌های آموزش و پرورش به ماه بهمن موکول شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۷:۳۳
کد خبر: ۹۴۹۶۷۷
تاریخ مصاحبه استخدامی‌های آموزش و پرورش به ماه بهمن موکول شد
مصاحبه استخدامی‌های پیمانی تکمیل ظرفیت آموزش و پروش مازندران که پیش از این قرار بود از ۲۱ دی ماه برگزار شود ، به پنجم بهمن ماه تغییر یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛بر اساس گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران ، مدیرکل این مجموعه در جلسه ستاد هماهنگی مصاحبه گفت : خوشبختانه در جمع فرهنگیان و اساتید دانشگاه فرهنگیان، افراد شایسته ای برای مصاحبه وجود دارد که مازندران به اقدامی ماندگار نسبت به گردآوری بانک اطلاعاتی مصاحبه گران (نیاز دارد) تشکیل شود و هر یک از این افراد ، در تعلیم و تربیت ، صاحب نظر هستند .

عسکری نیکزاد با اشاره به اهمیت هماهنگی لازم بین مصاحبه گران ، افزود : ضروری است کلاس های توجیهی برای مصاحبه گران برگزار شود و برای یکنواختی در رفتار مصاحبه گران با معرفی شدگان و ایجاد عدالت در روند مصاحبه برنامه ریزی های لازم به عمل آید.

وی گفت : امروز آموزش و پرورش به توسعه علوم و تربیت می اندیشد و از سیر به سمت نظام فرهنگی و تربیتی والا حرف می زند، در این مسیر به معلمانی با انگیزه و توانمند نیاز داریم ، لذا از مصاحبه گران می خواهم، تمام توان و ظرفیت ها را در این مرحله به کار بگیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ضمن قدردانی از همکاری دانشگاه فرهنگیان پردیس دکتر  شریعتی ، افزود : از پنجم تا دهم بهمن ماه 98 فرآیند مصاحبه با670 نفر(تعداد 303 مرد و 367 زن ) در دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد. نشانی محل مصاحبه و تاریخ دقیق مراجعه مصاحبه شوندگان از طریق پورتال آموزش و پرورش مازندران به اطلاع ذی نفعان خواهد رسید.

بنابر اعلام قبلی سهمیه استخدامی آموزش و پرورش مازندران در مرحله نهایی تکمیل ظرفیت  ۴۰۷ نفر است که در ۳۲ رشته شغلی جذب و به عنوان نیروی پیمانی مشغول کار می‌شوند.

پیش از این نیز تاکید شد که داوطلبان حتما نسبت به تکمیل بودن مدارکشان اطمینان یابند تا خللی در طی مراحل ایجاد نشود.

مدارک مورد نیاز برای ورد به مرحله مصاحبه شامل معاینات کامل پزشکی ، ۲ صفحه کپی از فرم اطلاعات فردی ، الصاق عکس به هر یک از برگه ها ( جمعا سه قطعه عکس ) ، تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی و آخرین مدرک تحصیلی است که این مدارک باید در زمان مصاحبه استخدامی تحویل نماینده هسته گزینش شود.

آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد که داوطلبان می توانند برای مطلع شدن از جزییات بیشتر به سامانه اینترنتی این نهاد آموزشی به آدرس  http://mazand.medu.ir  مراجعه کنند.

 

نظر شما