رقابت فرش آرا با سن ایچ ساوه در پلی آف لیگ برتر فوتسال

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۲:۰۰
کد خبر: ۹۴۹۷۵۱
رقابت فرش آرا با سن ایچ ساوه در پلی آف لیگ برتر فوتسال
با برگزاری هفته پایان رقابت های لیگ برتر فوتسال، تیم فرش آرا با سن ایچ ساوه در مرحله اول پلی آف لیگ برتر فوتسال رقابت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور دیروز در شهرهای مختلف برگزار شد و تیم ها برای صعود به مرحله حذفی و سقوط نکردن به دسته پایین تر به میدان رفتند.

تیم فرش آرای مشهد هم در دیداری سخت و نفس گیر در بهبهان به مصاف "اهورا"  تیم قعر جدول رفت که در پایان فرش آرایی ها با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند.

این دیدار برای تیم اهورا در حد مرگ و زندگی بود؛ چرا که این تیم در قعر جدول قرار داشت و برای فرار از سقوط نیاز به این پیروزی داشت.این دیدار تا یک دقیقه پایانی بازی با تساوی دنبال می شد.برای همین تیم اهورا در دقایق پایانی با حملات همه جانبه به گل برتری رسیدند و با توجه به نتایج دیگر تیم ها در لیگ برتر ماندنی شدند.

اما تیم فرش آرا از قبل، حضورش در مرحله حذفی قطعی بود. با پایان یافتن مرحله گروهی لیگ برتر و تثبیت قطعی جایگاه تیم ها ،تقابل بازی فرش آرا در مرحله اول پلی آف مشخص شد.

بر این اساس در دور رفت مرحله حذفی لیگ برتر که پنج شنبه ۲۶ دی ماه برگزار می شود، تیم فرش آرا باید در سالن فجر ساوه به مصاف تیم سن ایچ ساوه برود.

همچنین در دور برگشت تیم فرش آرا 30 دی ماه میزبان تیم سن ایچ ساوه است. بازی سوم در صورت تساوی دو تیم در دو بازی رفت و برگشت چهارشنبه دوم بهمن ماه به میزبانی تیمی که در بازی برگشت میزبان بوده برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز