ارشد نظامی ارتش در استان گلستان:

هر کجا که به انقلاب و روحیه انقلابی تکیه کردیم موفق شدیم

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۳:۴۰
کد خبر: ۹۴۹۸۱۸
هر کجا که به انقلاب و روحیه انقلابی تکیه کردیم موفق شدیم
ارشد نظامی ارتش در استان گلستان و فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی در جمع کارکنان تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی گرگان گفت : یکی از مولفه های موفقیت ما در کشور ، پای بندی به مبانی و ارزش های اساسی اسلام و انقلاب است که مصادیق آن بافت مذهبی و انقلابی بدنه ارتش و همراهی با انقلاب مردمی ، بیعت با رهبری و مدیریت های دفاعی ، نظامی در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در کشور است .

به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان: امیر سرتیپ ۲ محمد علی سعید عسکری با تاکید بر تاریک اندیشی دشمنان اسلام تصریح کرد ؛ هرکجا که به انقلاب و روحیه انقلابی تکیه کردیم موفق شدیم و همواره باید هدف گیری آرمان های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آن ها را سرلوحه خودمان قرار دهیم.

وی تصریح کرد:بایستی همه ما پای بند به آرمان های انقلاب اسلامی در بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه  و زنده نگه داشتن راه شهدای گران سنگ که با خون خودشان آرامش را برای ما به ارمغان آوردند باشیم .

وی افزود ؛ شما فرماندهان باید حساسیت ویژه ای در برابر ترفندها و توطئه دشمنان و نقشه ی آنان بر علیه کشور داشته باشید  ، و تهدیدات نظامی دشمن علیه امنیت ملی ، منافع ملی ، استقلال و تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی را بشناسید و با برخورداری از بصیرت و دشمن شناسی در حوزه امنیت تحرکات دشمنان را کاملاً رصد و تحلیل کنید و بتوانید در مقابل آن با راهکارهای جامع و مدرن ایستادگیو آنان را خنثی نمایید.

 ارشد نظامی ارتش در استان گلستان در پایان گفت: هرگز یک قدم از رسالت خود کوتاه نیایید ،اگر دشمنان احساس کنند می توانند ضربه بزنند کوتاه نمی آیند و با تفکرات آمیخته به جاهلیت خود برای مسلمانان مشکل ایجاد میکنند.

 

نظر شما