معاون ورزش اداره کل ورزش و‌ جوانان گلستان خبر داد:

برگزاری مسابقات بین المللی گورش به میزبانی گنبدکاووس

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۹:۱۸
کد خبر: ۹۴۹۸۴۱
برگزاری مسابقات بین المللی گورش به میزبانی گنبدکاووس
معاون ورزش اداره کل ورزش و‌ جوانان گلستان از برگزاری مسابقات بین المللی کشتی گورش به میزبانی شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، قاسم برزمینی در جلسه هماهنگی مسابقات بین المللی گورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه این مسابقات روزهای پنجشنبه و‌جمعه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: هفت تیم از ایران و سایر کشورها در مسابقات گورش شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دو تیم از ایران شرکت خواهند کرد که یکی از آنها تیم استان گلستان است، تصریح کرد: چهار تیم نیز از کشورهای دیگر همچون آذربایجان، افغانستان، پاکستان و  ترکمنستان در این رقابت حضور دارند.

معاون ورزش اداره کل ورزش و‌ جوانان گلستان از حضور ۱۳ کمیته برای هرچه خوبتر برگزار شدن مسابقات بین المللی کشتی گورش خبر داد و گفت:  ۷۰ میلیون تومان برای جوایز این مسابقات در نظر گرفته شده است.

برزمینی از آغاز این مسابقات در ساعت ۹ صبح و در محل سالن المپیک شهرستان گنبدکاووس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد و افزود: مسابقات تا ساعت ۱۳ برگزار شده و عصر همان روز از ساعت ۱۵ ادامه خواهد یافت.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه مسابقات گورش به یاد شهید سردار سلیمانی برگزار میشود، خاطر نشان کرد: هدف ما زنده نگه داشتن نام و خاطر این سردار پرافتخار است.

فرزانه جعفری با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس ظرفیت های ورزشی بی نظیری دارد، ادامه داد: قهرمانان زیادی در رشته های مختلف از این شهرستان افتخار آفرینی کرده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز