دلجویی امام جمعه از خانواده جانباخته گلستانی سقوط هواپیمای اکراینی

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۱:۰۰:۱۴
کد خبر: ۹۴۹۹۲۴
دلجویی امام جمعه از خانواده جانباخته گلستانی سقوط هواپیمای اکراینی
نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان به همراه استاندار، فرمانده سپاه و جمعی از مسوولان استان با حضور در منزل خانواده سیاوش مقصودلو از جانباختگان سانحه اخیر سقوط هواپیما، ضمن ابراز همدردی از بروز این اتفاق ابراز تاسف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در این دیدار گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند با عاملان و مقصران این اتفاق بدون هیچ چشم پوشی برخورد می شود.

سرتیپ دوم پاسدار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان هم در این دیدار ضمن ابلاغ پیام همدردی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه نینوا به نمایندگی از مجموعه کل سپاه در کنار این خانواده داغدار است و خود را شریک غم می داند.

سیاوش مقصودلو به همراه همسرش آزاده کاوه و دخترش پریا مقصودلو مسافران گلستانی هواپیمای ۷۳۷ پرواز تهران - کی‌یف بودند که جان خود را از دست دادند.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه جاری تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند.

صبح شنبه ۲۱ دی‌ماه جاری،‌ ستاد کل نیروهای مسلح ایران تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت شلیک پدافند هوایی قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز