رییس هیئت تنیس روی میز استان البرز:

البرز" اولین ها" را برای تنیس روی میز کشور رقم زده است

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۵:۴۹
کد خبر: ۹۵۰۲۵۵
البرز اولین ها را برای تنیس روی میز کشور رقم زده است
رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز گفت: تنیس روی میز البرز را باید جزء معدود رشته هایی دانست که همواره در مسیر موفقیت و کسب افتخار گام برداشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ این حضور اثرگذار در سطح ملی وبین المللی ماحصل برنامه ریزی مدون وبلند مدت هیئت تنیس روی میز استان البرز بوده و توانسته در کنار نبوغ و تلاش ورزشکاران یک عملکرد کم نظیر و کم سابقه را رقم بزند.

حضور پررنگ در تیم های ملی، اجرای موفق طرح استعدادیابی و کسب عناوین برتر مسابقات کشوری از جمله موفقیت های این هیئت ورزشی در سال های اخیر بوده  است.

در این ارتباط رییس هیئت تنیس روی میز استان البرز اظهار کرد: خوشبختانه تنیس روی میز البرز توانسته خود را به عنوان یک رشته ورزشی مدال آور، قهرمان پرور واثر گذار در سطح ملی مطرح کند و امروز ورزشکاران البرز سهمی پررنگ در کسب افتخارات ملی دارند.

علیرضا حجازیان ادامه داد: در ادامه روند روبه رشد تنیس روی میز البرز امسال نیز بسیار پربار بوده و ورزشکاران ما در ابعاد مختلف موفقیت های کم نظیری را رقم زده اند.

وی تصریح کرد: نویدشمس نابغه تنیس روی میز البرز امسال موفق شد در مسابقات نوجوانان جهان در کشور لهستان دو مدال ارزشمند طلا را کسب کند که برای نخستین بار در تاریخ کشور اتفاق می افتاد.در عین حال در تور جهانی اسلواکی نیز موفق به کسب عنوان اول شد تا یک سال کم نظیر برای این چهره البرزی رقم بخورد.

photo_2019-12-08_21-27-34

رییس هیئت تنیس روی میز استان البرز به عضویت پرینازحاجیلو در تیم ملی بانوان جهت حضور در مسابقات جهانی کره جنوبی اشاره کرد وگفت: این مسابقات خرداد سال آینده برگزار می شود وامیدواریم بتواند برای کشورمان کسب افتخار کند.

حجازیان  همچنین با اشاره به برگزاری توربزرگسالان بانوان کشور در کرج، خاطرنشان کرد: در این مسابقات و در اتفاقی ویژه همه عناوین برتر مسابقات به بانوان البرزی رسید و ما توانستیم در این مسابقات ظرفیت کم نظیر البرز را به رخ کشور بکشانیم.

متولی تنیس روی میز البرز برگزاری لیگ استانی با حضور 20 تیم را مورد اشاره قرار داد و افزود: این مسابقات در حال برگزاری است و تا پایان سال قهرمان آن معرفی خواهد شد.

حجازیان با اشاره حضور البرز در لیگ برتر تنیس روی میز آقایان با حمایت شهرداری کرج بیان داشت: خوشبختانه مدیریت شهری کرج حامی ما در این مسیر شد و با تدارک تیمی شایسته در فصل جاری لیگ برتر حاضر شدیم و نتایج درخشانی کسب شده و امیدوارم بتوانیم یکی از سکوهای برتر را از آن خود کنیم.

وی در پایان تأکید کرد: مهمترین چالش پیش روی هیئت استان فراهم کردن شرایط حضور تیم بانوان در لیگ برتر است که در این خصوص در حال پیگیری هستیم.

 

...

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز