سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی در کار گروه تسهیل استان در مینودشت:

رصد کارگاه های تولیدی زمینه ساز حل مشکلات آنان می شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۳:۳۹
کد خبر: ۹۵۰۳۱۹
رصد کارگاه های تولیدی زمینه ساز حل مشکلات آنان می شود
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با مهم دانستن موضوع اشتغال و رونق تولید گفت : برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان‌ها محاسن زیادی دارد و رصد کارگاه های تولیدی خرد و کلان، بررسی مشکلات از نزدیک و کوتاه شدن پروسه رسیدگی زمینه ساز حل مشکلات واحدها می شود.

به گزارش  خبرگزاری برنا گلستان؛ ابراهیم کریمی در دویست و چهل و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان در شهرستان مینودشت تصریح کرد: در این جلسات فرمانداران شهرستان‌ها نسبت به مشکلات و موضوعات مطرح شده حساس تر می‌شوند و حضور مدیران کل مربوطه و مدیران عامل بانک‌ها ضمن ایجاد راه حل برای بسیاری از مشکلات، باعث دلگرمی تولیدکنندگان نیز می‌شود.

وی افزود: در این رابطه با توجه به برگزاری سه جلسه کارگروه رونق تولید در شهرستان‌های بندرگز ، آزادشهر و گمیشان ، اکثر مصوبات انجام شده در مراحل نهایی و اجرایی می‌باشد که می تواند به معنی واقعی کلمه رونق تولید را به همراه داشته باشد و چرخ توسعه اقتصادی گلستان را با شتابی بیش از پیش به حرکت در بیاورد.

کریمی با اشاره به اصلی‌ترین مشکل تولیدکنندگان عنوان کرد: مهمترین مشکلاتی که واحدهای تولیدی با آن دست به گریبان هستند شامل معوقات بانکی، بدهی به سازمان‌های تامین اجتماعی و مالیاتی است که بخش عمده آن با تعاملاتی که موردنظر مجموعه استانداری گلستان است ، با اقدامات مناسب در مسیر حل شدن می باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان یادآور شد: با وجود همه مشکلاتی که دولت در حوزه‌های اقتصادی ناشی از تحریم‌ها با آن روبروست، روند اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان تسهیل شده و از این رو مشکل خاصی نیست و دولت نیز تمام تلاش خود را دارد با تامین منابع مورد نیاز ، بخش تولیدی کشور را مورد حمایت قرار داده و این رویه رو به رشد را حفظ نماید.

وی ادامه داد: در همین رابطه اعطای بیش از سه هزار میلیارد ریال تسهیلات برای رونق تولید در استان گلستان گواه توجه و نگاه ویژه دولت به بخش تولیدی در سال جاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز