فتاحی: از قهرمانان مان حمایت می‌کنیم/ دوومیدانی برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۵۱:۳۶
کد خبر: ۹۵۰۳۶۱
فتاحی: از قهرمانان مان حمایت می‌کنیم/ دوومیدانی برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: امسال در شرایط سختی در کشور قرار داریم ولی خودمان رو متعهد می‌دانیم که از قهرمانان مان، مخصوصا ورزشکارانی که برای المپیک تلاش می‌کنند، حمایت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در جلسه دیدار با اعضای هیئت دوومیدانی و شاهین مهردلان اظهار کرد: خوشبختانه در دوومیدانی استان در رده های سنی مختلف و دو بخش آقایان و بانوان رتبه های خوبی را کسب کردیم. 

وی افزود: در این راستا به شاهین مهردلان بابت تلاش هایی که داشته و رکورد اخیرش تبریک می‌گویم. نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود و هیچ قهرمانی بدون زحمت به جایی نرسیده است. شاهیم مهردلان ثابت کرده که اگر بخواهد می‌تواند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: دوومیدانی رشته ای بسیار دشوار است چرا که در سطوح بالا هم ورزشکاران مانند رشته هایی نظیر کشتی و فوتبال دیده نمی‌شوند.

فتاحی ادامه داد: امسال در شرایط سختی در کشور قرار داریم ولی خودمان رو متعهد می‌دانیم که از قهرمانان مان، مخصوصا ورزشکارانی که برای المپیک تلاش می‌کنند، حمایت کنیم.

وی عنوان کرد: ما امکانات خوبی را در اختیار هیئت استان قرار داده ایم، که شاید در کمتر استانی دیده شود. ما سالن سرپوشیده باغبانباشی را در اختیار هیئت قرار دادیم که به خوبی از آن استفاده می‌شود و هیئت می‌تواند برای استعدادیابی و تمرینات از آن بهره ببرد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: ما جز استان هایی هستیم که سالن سرپوشده داریم و سالن دوومیدانی مجموعه کوثر نیز در حال تکمیل است. در ثامن نیز تارتان انجام نشده ولی می‌شود بعضی از تمرینات دوومیدانی را در آن انجام داد.

فتاحی اضافه کرد: همه این ها نشان می‌دهد که دوومیدانی برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برای حمایت از قهرمان هایمان تلاش ویژه ای داشتیم.

وی بیان کرد: با رایزنی هایی که داشتیم، استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد، هر کدام 100 میلیون تومان پاداش برای ورزشکارانی که سهیمه المپیک کسب کنند، در نظر گرفتند و  جایزه 200 میلیون تومانی در انتظار ورشکاران استان است. این اتفاق بی سابقه بوده که برای مربیان تیم ملی نیز صادق می‌کند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: ما تمام تلاشمان این است که از شما قهرمانان حمایت کنیم ولی هیئت هم در اولویت است چرا که منجر به حضور قهرمانان بیشتر و افتخار آفرینی برای استان می‌شود.
گفتنی است؛ در پایان این دیدار مبلغ 50 میلیون ریال به شاهین مهردلان و 10 میلیون ریال به مربی او پاداش داده شد.

 

نظر شما