رئیس شورای اسلامی مینودشت مطرح کرد:

افتتاح پارک بوستان خانواده در دهه فجر و آغاز عملیات اجرایی پل خاکی

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۳:۴۹
کد خبر: ۹۵۰۴۲۵
افتتاح پارک بوستان خانواده در دهه فجر و آغاز عملیات اجرایی پل خاکی
رئیس شورای اسلامی شهرمینودشت از افتتاح پارک بوستان خانواده وآغاز عملیات اجرایی پل خاکی در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مینودشت؛ مصطفی صادقی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پل خاکی اظهار کرد: به شهروندان مینودشتی این مژده را می دهیم که پل خاکی سمت دادگستری خوردیماق در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد .

صادقی با تاکید بر اینکه بودجه و اعتبار تخصیص یافته برای این پل 16 میلیارد ریال می باشد افزود: بودجه مورد نظر این پروژه تامین اعتبار شده است و تاکنون 4 میلیارد ریال از مبلغ مورد نظر پرداخت و مابقی نیزهنگام اجرای پروژه پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما در شورای شهر گسترش مناطق رفاهی برای همشهریان است، اظهار کرد: در همین راستا اعضای شورای شهر سعی کردند تا خروجی برنامه های شورا مفید و در جهت رفاه حال شهروندان باشد.

صادقی خاطرنشان کرد: بهره برداری از پارک انقلاب بااعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال و همچنین نصب چراغ های بلوار امام رضا با اعتبار 10میلیارد و 500 میلیون ریال از جمله پروژه هایی است که طی دو سال اخیر در شهرداری و شورای شهر مینودشت انجام شده است.

وی اضافه کرد: شورای شهردر این دوره اقداماتی در جهت زیر سازی و آسفالت معابر و خیابانها نیز انجام داد.

صادقی توضیح داد: در بازسازی و ساخت جداول و کف پوش پیاده روها مبلغ 8 میلیارد ریال اعتبار صرف و مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز برای نماکاری و فضای داخلی ساختمان شهرداری هزینه شد.

وی در ادامه به ساخت پارک بوستان خانواده نیز اشاره کرد و افزود: پروژه پارک بوستان خانواده در منطقه کشتارگاه تقربیا آماده افتتاح است که مبلغ 9میلیارد و 500 میلیون ریال اعتباربرای این پروژه پیش بینی شده بود اما با تورم ایجاد شده مبلغ10میلیارد ریال برای ساخت این پارک هزینه شد که در دهه فجر به بهربرداری خواهد رسید.

وی همچنین در پایان به المان ورودی شهرستان مینودشت اشاره کرد و بیان داشت: در صورتیکه میدان ورودی شهر نیاز به ساماندهی داشته باشد در آینده ای نزدیک تغییراتی در آن ایجاد خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز