طی دو هفته اخیر رخ داد:

آزادی بیش از ۵۰۰ زندانی در گلستان

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۴:۳۰
کد خبر: ۹۵۰۵۰۱
آزادی بیش از ۵۰۰ زندانی در گلستان
رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم معرفی مدیر کل جدید زندان های استان با اشاره به تلاش دستگاه قضایی بر کاهش جمعیت کیفری زندان ها گفت: با اجرای بخشنامه جدید رئیس قوه قضاییه، در دو هفته اخیر 522 نفر از زندان های استان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی هاشمیان با تاکید بر هماهنگی لحظه ای دادگستری و اداره زندان های استان افزود: باید بخشی از تلاش همکاران ما در دادگستری و اداره کل زندان های استان بر  کاهش تعداد زندانیان کمتر از 10 روز متمرکز شود .

هاشمیان افزود: حضور پررنگ تر قضات در زندان ، فعال کردن بیشتر شعب شورای حل اختلاف در زندان های گرگان و گنبدکاووس  از دیگر مواردیست که باید بر آن تمرکز شود .

این مقام ارشد قضایی استان بر استفاده بیشتر از ظرفیت خیران برای کاهش جمعیت کیفری استان هم تاکید کرد و گفت: علاوه بر کمک به آزادی زندانیان ، حضور خیران در فعالیت انجمن حمایت از خانواده های زندانیان می تواند از آسیب های اجتماعی که این خانواده ها را تهدید می کند ، بکاهد.

در مراسم امروز از خدمات سه ساله علیرضا رضوانی مدیر کل سابق زندان های استان قدردانی و علی اصغر رنجبر  که تا پیش از  این رئیس اداره قضایی اداره کل زندان های استان بود به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد .

 

نظر شما