مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:

حاج قاسم سلیمانی تا آخرین نفس خدایی بود/ خون حاج قاسم دوباره اسلام را آبیاری کرد

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۰۳:۱۴
کد خبر: ۹۵۰۶۴۷
حاج قاسم سلیمانی تا آخرین نفس خدایی بود/ خون حاج قاسم دوباره اسلام را آبیاری کرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: امام حسین (ع) نماد پرچم حق و یزید نماد پرچم باطل است چراکه رزمندگان حق (مومنین) برای خدا و جبهه باطل (منافقین) برای کفار نبرد می کنند فلذا این جنگ حق و باطل است و این مصیبت‌های وارده خیرش به جبهه حق و ضررش به جبهه باطل می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از شهرستان بهشهر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین یدالله غلامی، در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد گرجی بالا این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امام حسین (ع) نماد پرچم حق و یزید نماد پرچم باطل است چراکه رزمندگان حق (مومنین) برای خدا و جبهه باطل (منافقین) برای کفار نبرد می کنند فلذا این جنگ حق و باطل است.

وی افزود: این مصیبت‌های وارده خیرش به جبهه حق و ضررش به جبهه باطل می‌رسد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه ما به برکت انقلاب اسلامی و نفس جانانه امام خمینی (ره) در جبهه حق تعریف شدیم، خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران بعنوان پرچمداران جبهه حق در دنیا هستند و این افتخاری ست که نصیب هر جامعه و ملتی نمی شود.

وی با اشاره به اینکه معیت با رهبری انقلاب از ویژگی های سربازی در جبهه حق است که این ویژگی‌های بارز در سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود، اظهار کرد: گرچه جهان او را یک ژنرال قدس می‌شناختند اما او همیشه خود را سرباز ولایت می‌دانست و می‌گفت جبهه حق، جبهه‌ای است که رهبری‌اش ولایت است و این ویژگی‌ها باعث شد که او سردار دل‌ها شود.

حجت‌الاسلام غلامی با بیان اینکه خدایی بودن از دیگر ویژگی‌های بارز حاج قاسم بود، تصریح کرد: دشمن همانند روباه در شب تار به سردار ضربه زد و این جسارت و شجاعت را نداشتند در روز روشن او را از پا در بیاورد چون با دیدن حاج قاسم لرزه بر پیکر دشمن می‌افتاد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، رزمنده جبهه و یار و یاور امام و رهبری بود، خاطرنشان کرد: او تا آخرین نفس خدایی بود او سردار تمام عیار و دلیری بود که یک تنه به جنگ دشمن می رفت و وقتی اسمش می آمد دل استکبار جهانی به لرزه در می‌آمد.

وی با اشاره به اینکه جبهه کفر با تمام امکانات فراوانی که دارد به جنگ جبهه حق آمده، خاطرنشان کرد: آیا در عراق، سوریه، یمن، هندوستان و پاکستان به خوبی ما حاج قاسم را می‌شناختند؟ ما امنیت، آسایش، حفظ حرمت و ناموس خود را از او داریم.

حجت‌الاسلام غلامی با بیان اینکه اگر  سردار سلیمانی و شهیدان مدافع وطن، حرم و امنیت نبودند دشمن با ما چه می‌کرد اظهار کرد: نگاه نکنید رفتار داعش با کشورهای دیگر چگونه است اگر آنها اینجا می‌آمدند جور دیگر عمل می‌کردند چراکه اوج عصبانیت‌شان همین‌جاست.

وی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی طی این چهل سال از مرکب جهاد پیاده نشد و همیشه بر محور خدایی حرکت می کرد و استقامتش در این راه زبانزد بود، عنوان کرد: دشمن با هزینه هایی که می کرد اما طی این چهل سال ناکام ماند و این از ضعف دشمن خبیث است.

این مقام مسئول با اشاره به سه صفت سلبی در جبهه حق، خاطرنشان کرد: اولا رزمندگان حق هیچوقت آنچه برای خداست از خود سستی نشان نمی‌دهند، دوما آنها از خود ضعف نشان نمی‌دهند سوما سکون و کرنش در برابر دشمن از خود نشان نمی دهند.

حجت‌الاسلام غلامی در ادامه بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این مالک اشتر زمانه از این شش صفت برخوردار بود که باعث شد از او بعنوان سردار دلها یاد کنند و این قاسم و حاج قاسم‌ها کمالی برای بهشت هستند و اگر به بهشت نروند بهشت خدا ناقص می ماند.

وی با اشاره به پیام رهبری در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی نمونه برجسته از تربیت شدگان مکتب اسلام و امام (ره) است. فلذا خرارزی‌ها، همت و امثال این شهدا برای دین خدا جنگیدند و با تمام رموز و ظرافت‌ها سردار قاآنی در سپاه قدس آشناست چراکه او همرزم و همسنگر حاج قاسم بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهشهر بیان کرد: وقتی رهبری معظم انقلاب خواستند مدال ذوالفقار را به سینه حاج قاسم بچسباند او می گفت ان‌شاءالله پایانش شهادت باشد. راه او بسته نمی‌شود و امروز صدها گردان منتظر یک سوت هستند علیه جبهه کفر از جان و سرشان بگذرند و انتقام سخت در انتظار جنایتکاران هستند.

وی سردار شهید سلیمانی را بعنوان شخصیت و چهره بین‌المللی مقاومت خواند و خاطرنشان کرد: همه دلبستگان جبهه مقاومت خونخواه شهید سلیمانی هستند فقط ایران جواب این جنایت را نمی‌دهد بلکه جبهه مقاومت هم جواب این اقدام خبیثانه را خواهد داد و همه بدانند راه و خط جبهه مقاومت ادامه دارد.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه فقدان سردار برای همه ما خیلی تلخ و این داغ خیلی سنگین است؛ تصریح کرد: این ملت و این جبهه را باید سرپا نگه داشت و نباید به سستی ایستاد اما پیروزی نهایی برای جنایتکاران تلخ تر خواهد شد.

وی عنوان کرد: ایران هرگز از ترور سردار سلیمانی چشم نمی‌پوشد و این انتقام خطرناک خواهد شد و کسانی که این جنایت را انجام دادند لرزه به تن‌شان خواهد افتاد و آنها به خوبی می‌دانند ایرانی‌ها از جایی ضربه می‌زنند که جایش قابل تصور نیست.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اسلام هیچوقت از خون دادن ضرر نکرده و هر وقت خون داد موفقیت نصیبش شد، اظهار کرد: در همین انقلاب اگر شهیدان بهشتی، رجایی، باهنر و علما نبودند معلوم نبود بر سر این انقلاب چه می آمد! یقینا نظام اسلامی سرپا نمی ماند و آنچه که خطرناک است ترسیدن، جاخالی دادن و از دشمن وحشت داشتن است وگرنه با خون سردار سلیمانی‌ها انقلاب اسلامی برای سالیان سال بیمه شده است.

وی یادآور شد: خون حاج قاسم حق است کسی حق ندارد از خونش بی‌جا استفاده کند و چه سعادتی که اربعینش مصادف با 22 بهمن است روزی که مردم از دشمنان استکبار جهانی بیزاری می جویند و بدانند با خون سلیمانی درخت اسلام تنومندتر شد.

حجت الاسلام غلامی در پایان با اشاره به اینکه خون حاج قاسم دوباره اسلام را آبیاری کرد؛ گفت: امت اسلامی باید به خوبی از این خون بهره و با بصیرت و آگاهی استفاده کنند فلذا با رهبری و خدایی حرکت و در این راه استقامت کنند و بدانند استقامت پیروزی می آورد.

گفتنی است این مراسم به همت حوزه حضرت خدیجه (س)- پایگاه خواهران حضرت ولیعصر (عج) سپاه شهرستان بهشهر- برگزار شد.

photo_2020-01-14_23-09-39

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز