لزوم فعال کردن هیات های ورزشی:

برادران: یک میلیارد به سالن های ورزشی اصلاندوز تخصیص یافت

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۲:۱۸:۱۰
کد خبر: ۹۵۰۸۸۱
برادران: یک میلیارد به سالن های ورزشی اصلاندوز تخصیص یافت
طبق اعلام سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یک میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز سالن های ورزشی شهرستان اصلاندوز اختصاص داده شده است .

به گزارش برنا،محمدرضا برادران در جریان سفر خود به شهرستان اصلاندوز و بررسی مشکلات این شهرستان در دیدار با فرماندار اصلاندوز گفت: توسعه ورزش و تجهیز و تعمیر اماکن ورزشی در سراسر استان از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل است و در این راستا برای تعمیر و تجهیز سالن های ورزشی این شهرستان یک میلیارد ریال(100 میلیون تومان ) اعتبار اختصاص داده شده است.

او ادامه داد : در تمامی استان ها جهت ایجاد و آماده کردن زیرساخت ها از بخش خصوصی کمک گرفته می شود که ماهم می توانیم از طریق ماده 27 برای ساخت و تجهیز سالن ها و امکان ورزشی از بخش خصوصی کمک بگیریم .
سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه فعال کردن هیات های ورزشی در این شهرستان امری ضروری است اظهار کرد: بدون فعال کردن هیات های ورزشی ، استعداد یابی و ترویج ورزش در جامعه صورت نمی گیرد و دراین راستا ابلاغ روسای 17هیات ورزشی شهرستان اصلاندوز دراسرع وقت صادر خواهد شد .
برادران افزود: در ایام دهه مبارک فجر همایش پیاده روی و جشنواره بازی های بومی و محلی تا آخر سال در این شهرستان برگزار خواهند شد.

 

نظر شما