وزیر آموزش و پرورش؛

​وظیفه ی ما ترویج فرهنگ شهادت و استکبار ستیزی است

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۵:۱۰
کد خبر: ۹۵۱۳۰۰
​وظیفه ی ما ترویج فرهنگ شهادت و استکبار ستیزی است
وزیر آموزش و پرورش گفت: این وحدت و یکپارچگی که حول محور شهادت حاج قاسم شکل گرفته است باید حفظ شود و ما هم وظیفه داریم که در آموزش و پرورش نسل نو را با این فرهنگ یعنی فرهنگ شهادت، ایثار و استکبارستیزی و ایستادگی در برار دشمنان آشنا کنیم و با این فرهنگ آنها را رشد دهیم .

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حاجی میرزایی در جلسه ی شورای اداری شهرستان نیشابور صبح پنجشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری گفت: ما هم مثل تمام مردم سوگوار شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم٬ این رویداد بزرگی بود که مردم از سراسر کشور با عظمت به میدان آمدند و حماسه آفرینی کردند و این نشاندهنده ی بصیرت مردم میهن ماست .

وی افزود: این وحدت و یکپارچگی  که حول محور شهادت حاج قاسم شکل گرفته است باید حفظ شود و ما هم وظیفه داریم که در آموزش و پرورش نسل نو را با این فرهنگ یعنی فرهنگ شهادت، ایثار و استکبارستیزی و ایستادگی در برار دشمنان آشنا کنیم و با این فرهنگ آنها را رشد دهیم .

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد : هرچند فشار دشمنان ما بار سنگینی را روی  جامعه و مردم گذاشته است اما ملت ما زیر بار این فشار  کمر خم نکرده اند .

حاجی میرزایی خاطر نشان کرد: ماموریت اصلی ما کاستن فشار از مردن و خدمت به آنه است ٬ما به عنوان مسئول در آموزش و پرورش  و شما مدیران در جاهای دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئول هستید و لازمه ی حل مشکلات مردم در کنار هم قرار گرفتن ادارات و مسئولین است.

وی با تاکید نقش موثر و تایین کننده ی تصریح کرد:  در جامعه هیچ تحول بزرگ‌و بنیادینی شکل نمی گیرد مگر از آموزش و پرورش شروع شود٬ما به عنوان  مسئولین ادارات باید باهم ترکیب شویم و دست به دست هم دهیم که دانش آموزان آینده ی این میهن به خوبی رشد کنند و در جایگاه خود قرار گیرندتا مشکلات ما در عرصه های مختلف حل شود.

این مقام مسئول گفت: وظیفه ی ما فعال کردن ظرفیت های بومی است و با فعال کردن این ظرفیت های بی شمار ٬ میشود راه را پیش برد.

وی تشریح کرد: دغده هایی که امروز برای آموزش و پرورش وجود دارد به حق است ۳۰ در صد مدارس ما دارای وظع مطلوبی نیست و حل این مشکل بسیار سخت است و هنرستان های ما در نظام آموزش و پرورش به طور کامل تجهیز نشده و ما از این مشکلات هم آگاهیم .

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: ۹۰ در صد از بودجه ی تصویب شده ی مجلس برای آموزش و پرورش گرفته شده و خرج هم شده است و ما در آموزش و پرورش تا به الان با محور مناطق محروم پیش رفته ایم .

وی در پایان گفت: حتما به  مشکلات بیان شده به خصوص مدرسه ی بنت الهدا ودبیرستان وکیلی ۸ رسیدگی میشود و مشکلات را هرچه سریعتر حل خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز