رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز:

اجرای طرح زوج و فرد از پنجم اسفندماه در البرز

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۶:۵۶
کد خبر: ۹۵۱۳۴۳
اجرای طرح زوج و فرد از پنجم اسفندماه در البرز
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به افزایش خریدهای پایان سال مردم ، طرح زوج و فرد از پنجم اسفند ماه امسال در کلانشهر کرج اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ سرهنگ غلامعلی شرق با اعلام این خبر افزود: بر اساس تصمیم گیری های انجام شده، این طرح در برخی معابر پرتردد کرج از ساعت ۱۶ الی ۲۱ اجرا خواهد شد.

وی به محدوده های اجرای طرح زوج وفرد اشاره کرد و گفت: از سمت غرب کرج (میدان سپاه) تا تقاطع حضرت امام  و از سمت شرق ورودی حضرت امام به سمت میدان سپاه در محدوده اعمال طرح زوج و فرد قرار دارد.

شرق ادامه داد: مسیر های دیگر این محدودیت ها ازتقاطع حضرت امام ، ورودی های خیابان دانشکده ، میدان قدس، میدان توحید ، بلوار هفت تیر ، علامه جعفری ، ورودی میدان سپاه ، کنار گذر پل روحانی، ورودی مطهری بعد از پل روحانی تا میدان آزادگان ، پل آزادگان، ورودی های 45 متری کاج و بلوار جانبازان از اولین دوربرگردان خیابان چالوس به سمت هسته مرکزی شهر را شامل می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خاطرنشان کرد: کنترل ترددها در محدوده زوج و فرد با استفاده از دوربین های ثبت تخلف شهرداری کرج و حضور نیروهای پلیس انجام می شود. 

وی اضافه کرد: این طرح به منظور ایمنی بیشتر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی زیست محیطی و ایجاد آرامش روانی برای خرید آخر سال مردم پیش بینی شده است.

شرق همچنین بااشاره به این که خودروهای امدادی، حمل و نقل عمومی از شمول این طرح خارج شده اند، گفت: استفاده از وسایل نقلیه عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس درقالب اجرای طرح زوج و فرد ازدیگر تمهیدات پیش بینی شده برای خدمات دهی به شهروندان است.

 وی خاطرنشان کرد: همکاری بیش از پیش مردم در اجرای طرح زوج و فرد کرج به روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی های زیست محیطی کمک شایانی خواهد کرد.

 

...

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز