هفته آینده؛

تفاهم نامه کارخانه نوآوری البرز با حضور معاون رئیس جمهور امضا می شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۵:۳۸
کد خبر: ۹۵۱۳۶۲
تفاهم نامه کارخانه نوآوری البرز با حضور معاون رئیس جمهور امضا می شود
استاندار البرز گفت: با توجه به فعالیت های البرز در حوزه فناوری های نوین، استارتاپ ها و ظرفیت علمی و فناوری، این استان مورد توجه قرار گرفته و هفته آینده تفاهم نامه کارخانه نوآوری البرز با حضور معاون رئیس جمهور امضا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ عزیزالله شهبازی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل اداره کل آموزش و پرورش البرز برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) و جان باختن تعدادی از هموطنان در سانحه سقوط هواپیما و تشییع پیکر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: تمامی مردم این کشور سربازان مقام معظم رهبری هستند.

وی با بیان این که حمله به پایگاه های نظامی آمریکا در عراق، یک اقدام بزرگ بود که ادعای برتری آمریکا را در منطقه شکست، گفت: پس از جنگ جهانی دوم چنین اقدامی با این کیفیت بر علیه آمریکا صورت نگرفته بود چراکه حمله ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران به انواع و اقسام جنگنده های آمریکایی خسارت زد و احساس ناامنی را برای آنها در منطقه پدید آورد.

شهبازی تصریح کرد: قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در منطقه بسیار مهم و قابل تأمل است و مردم نیز از نیروهای مسلح کشور پشتیبانی می کنند.

وی با بیان اینکه در سال 97 دارای رتبه دهم در قبولی کنکور  بودیم و امسال به رتبه هفتم ارتقا یافتیم، افزود: امید است خروجی اقدامات و برنامه ریزی های آموزش و پرورش پرورش فرزندان غیوری همچون سردار سپهبد سلیمانی باشد.

استاندار البرز عنوان کرد: راه درازی در پیش داریم و باید رتبه های خود را در بیش از 100 شاخص آموزش و پرورش ارتقا دهیم چراکه البرز همچنان استانی نوپا بوده و با ضعف جدی در زیرساخت ها مواجه است.

وی با اشاره به اینکه با اتحاد و انسجام در راستای توسعه همه جانبه البرز حرکت کردیم و همواره با همراهی و هم افزایی برای پیشرفت اقدام می کنیم، تصریح کرد: با تمام قوا آماده هستیم که در سایه این همراهی از آموزش و پرورش استان نیز حمایت کنیم.

شهبازی با تأکید بر اینکه هیچ فرصتی را برای خدمت به مردم از دست نمی دهیم، افزود:  در راستای تحقق اهداف آموزش و پرورش و توسعه اشتغال استان پروژه ملی اشتغال مهارت محور در البرز به عنوان پایلوت کشوری اجرایی می شود.

وی اضافه کرد: البرز تنها استان فاقد صندوق نوآوری و شکوفایی بود که با تلاش های صورت گرفته طی سه ماه اخیر این امکان مهم با سرمایه ای حدود 10 میلیارد تومان فراهم شد و به زودی آغاز به کار می کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برش استانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید طی انعقاد تفاهم نامه ای با یک تیم کارشناسی عملیاتی و اجرایی شده و این امر باید با پیگیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری دنبال شود.

وی تأکید کرد:  البرز به لحاظ سرانه های آموزش و پرورش، از محروم ترین استان های کشور است که ضرورت دارد رئیس سازمان تجهیز و نوسازی کشور در البرز حضور یابد و از نزدیک در جریان کمبودها قرار گیرد.

 

...

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز