سرپرست فدراسیون فوتبال:

عدم میزبانی باشگاه‌های ایرانی در جام باشگاه‌های آسیا یک تصمیم سیاسی است

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۱:۳۱:۲۷
کد خبر: ۹۵۲۸۴۲
عدم میزبانی باشگاه‌های ایرانی در جام باشگاه‌های آسیا یک تصمیم سیاسی است
سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای عدم میزبانی باشگاه‌های ایرانی در جام باشگاه‌های آسیا یک تصمیم سیاسی بود.

به گزارش ورزشی خبرگزاری برنا از گرگان؛ حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان گلستان اظهار کرد: هیات های فوتبال باشگاه داری و تیم داری نمیکنند زیرا در این زمینه وظیفه ای ندارند اما باید در کنار باشگاه ها باشد.

وی افزود: هیات های فوتبال وظیفه نظارت و اجرای مسابقات، نظارت بر مدارس فوتبال و برگزاری کلاس های آموزشی را بر عهده دارند و حضور آنان در کنار باشگاه ها نوعی ایثار و از خودگذشتگی است.

وی ضمن تاکید بر لزوم توجه به فوتبال بانوان افزود: فوتبال گلستان در رده های سنی فعالیت خوبی داشته است که جای امیدواری ادارد و حضور بازیکنان گلستانی در تیم ملی نشان دهنده پتانسیل خوب این استان است.

بهاروند گفت: فوتبال به عنوان یک صنعت می باشد که جامعه را تحت تاثیر قرار داده است.

سرپرست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: فیفا بر روی شناسنامه فوتبالی بازیکنان تمرکز دارد و سامانه نقل و انتقالات می‌تواند خروجی خوبی از شناسنامه فوتبالی بازیکنان ارائه دهد.

بهاروند به سیاسی بودن تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای عدم میزبانی باشگاه‌های ایرانی در جام باشگاه‌های آسیا تاکید کرد و گفت: به طور کلی وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها از حق باشگاه‌ها و منافع ملی دفاع خواهد کرد و ما تمام تلاش خود را در جهت حل این موضوع بکار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه چرا باید برای ایران که یکی از امن ترین کشور های منطقه است این تصمیم گرفته شود گفت: از حق فوتبال کشور دفاع خواهیم کرد و به طور جدی این موضوع را پیگیری میکنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز