استاندار خراسان رضوی در پیامی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی:

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای از جنس «استقلال و آزادی» خواهند آفرید

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۹:۰۸:۲۱
کد خبر: ۹۶۲۵۳۵
مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای از جنس «استقلال و آزادی» خواهند آفرید
استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن و شهدای گلگون کفن، از مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه، جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، متن پیام علیرضا رزم حسینی بدین شرح است:

       بسم الله الرحمن الرحیم

ایام الله دهه مبارک فجر یادآور روزهای تاریخی ایستادگی مردمان این سرزمین، در برابر ظلم و استبداد برای دستیابی به ایرانی اسلامی، آزاد و مستقل است. ملت غیور ایران در بهمن ماه سال 1357 در پرتو هدایت های داهیانه پیر جماران، دیوار ابهت پوشالی نظام شاهنشاهی و دل بستگان به قدرت‌های خیالی را فرو ریخت و با تقدیم خون پاک فرزندان خود، بذر انقلاب اسلامی را در این سرزمین کاشت تا نظام جمهوری اسلامی به درختی تنومند تبدیل شود و امروز سایه خود را بر روی ملت های آزادی‌خواه بگستراند.

بدون شک همزمانی چهلمین روز شهادت سردار پرافتخار اسلام و نماد ایثار و استقامت، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقطه عطف یوم‌الله 22 بهمن امسال است و مردم ایران با الگو گرفتن از مکتب سلیمانی، بار دیگر حماسه‌ای از جنس «استقلال و آزادی» خواهند آفرید.

اینجانب با تبریک این ایام فرخنده، از قشرهای مختلف مردم همیشه در صحنه خراسان رضوی دعوت می‌کنم که با حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهیدان والامقام، بار دیگر حماسه‌ای بی‌بدیل از وحدت و همدلی خلق کرده و زمینه یاس و ناامیدی دشمنان و عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی را فراهم کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز