به مناسبت چهل سالگی انقلاب صورت می گیرد:

رونمایی از ۴۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۹:۳۲:۳۹
کد خبر: ۹۶۲۵۴۷
رونمایی از ۴۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز گفت: به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران، از 40 کتاب که پیرامون دفاع مقدس به نگارش درآمده اند، رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ سردار ابوالفضل اسلامی با اعلام این خبر افزود: در ایام دهه مبارک فجر امسال به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز ( باغ موزه دفاع مقدس ) افتتاح خواهد شد.

وی افزود: همزمان با این بهره برداری، از  40 کتاب که پیرامون دفاع مقدس نوشته شده اند، به صورت سراسری رونمایی می شود.

اسلامی با اشاره به این که این افتتاح در 8 استان به صورت همزمان صورت خواهد گرفت، گفت: این آیین در هر 8 استان با پیام رئیس جمهور برگزار می شود و باید تاریخ دقیق آن از دفتر ریاست جمهوری به بنیاد اعلام شود تا این اتفاق به طور سراسری صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امسال هم به مناسبت اربعین شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم 22 بهمن و هم اتفاقاتی که ملت ایران در حوزه های مختلف تجربه کردند، یقینا مردم همچون روزهای اول انقلاب در صحنه حضور خواهند داشت و در مراسم 22 بهمن شرکت خواهند کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز در پایان از مردم شهیدپرور استان البرز دعوت کرد که امسال پرشورتر از سال های گذشته در مراسم 22 بهمن حضور یابند و حماسه باشکوه تری را نسبت به سال های قبل رقم بزنند.

 

نظر شما