‍ رییس دانشگاه پیام نور لرستان:

تاسیس دانشگاه پیام نوریکی از دستاورد های انقلاب اسلامی است

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۹:۵۱:۵۰
کد خبر: ۹۶۲۵۸۳
تاسیس دانشگاه پیام نوریکی از دستاورد های انقلاب اسلامی است
یوسفوندگفت: :یکی از دستاورد های انقلاب اسلامی تاسیس دانشگاه پیام نور بود و وظیفه ای خطیر را به دوش ما نهاده و هرکدام از ما در برابر تک تک مردم و دانشجویان مسئول هستیم .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ یوسفوند در مراسم دهه فجردانشگاه پیام نور لرستان  ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: ما بایستی یاد و خاطره روزهای شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی را در بهمن 57 زنده نگه داریم و هیچگاه رشادت ها، ایثارگری ها و فداکاری شهدا را از یاد نبریم و قدردان خون شهدا باشیم و در راستای آرمان های شهدای عزیز و انقلاب قدم برداریم.

او افزود:  از لحاظ توسعه ای در مقایسه با قبل از انقلاب  در شاخص های توسعه انسانی مخصوصا   امید به زندگی بهداشت و اموزش درجز کشورهای توسعه یافته هستیم ؛ امید به زندگی در قبل از انقلاب بین 55 تا 60 سال بود اما بعد از انقلاب این امید در مردان به حدود 70 سال و در زنان به  نزدیک72 سال افزایش پیدا کرده است، همچنین در بعد آموزشی امروزه نیز بیشتر صندلی ها ی دانشگاهها متعلق به زنان است.

یوسفوندخاطر نشان کرد: سرمایه اجتماعی یکی از عناصر  توسعه جوامع است   که شامل الزامات اخلاقی  دلسوزی، صداقت، درستی، شفافیت و ...... می باشد،

اوگفت :یکی از دستاورد های انقلاب اسلامی تاسیس دانشگاه پیام نور بود و وظیفه ای خطیر را به دوش ما نهاده و هرکدام از ما در برابر تک تک مردم و دانشجویان مسئول هستیم و خدمت بی منت و تکریم ارباب ارجوع بایستی سرلوحه کار ما قرار بگیرد و نباید بگویم که دیگران برای ما چه اقداماتی انجام داده ایم بلکه باید بگوییم که ما چه کارهایی برای پیشرفت و ترقی جامعه انجام داده ایم.

ریاست دانشگاه پیام نور لرستان  تصریح کرد: دنیا، دنیای سلطه است و همه  کشورهای دنیا بدنبال منافع خود هستند وفقط به این فکر می کنند که چه منافعی برای کشور و ملت خود به دست آورده اند،  پس تک تک ما باید استقلال و سربلندی و عزت  خود را فدای قدر بدانیم.

اوبیان  خاطر نشان کرد:  تنها راه استقلال و پیشرفت کشور اتکا به نیروی انسانی و تخصص و توانایی جوانان این مرز و بوم می باشد.

یوسفوند در پایان ضمن دعوت از همکاران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن انتخابات و مجلس در روز 2 اسفند گفت: انقلاب متعلق به تک تک ماست و وظیفه ما پاسداری از آن است و جنبه های مثبت دموکراسی و مردم سالاری ، اتحاد و هم دلی خود را به رخ جهانیان خواهیم کشید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز