رئیس مجمع ملی جوانان خبر داد:

با تاسیس مجمع ملی جوانان موافقت شد/ تثبیت جایگاه حقوقی مجمع ملی

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۸:۱۷:۴۹
کد خبر: ۹۶۲۷۸۰
با تاسیس مجمع ملی جوانان موافقت شد/ تثبیت جایگاه حقوقی مجمع ملی
در پنجمین نشست شورای ملی توسعه و حمایت از تشکل ها ، با تاسیس مجمع ملی جوانان موافقت شد که تا اسفند ماه به عنوان یک نهاد حقوقی مستقل معرفی و جایگاه آن تثبیت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ صادق خسروی رئیس مجمع ملی جوانان در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: پیرو پیگیری های هیئت رئیسه مجمع ملی جوانان با زهرا عابدینی، معاون سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و جلسه ایی که امروز در وزارت کشور با اعضاء شورا برگزار شد مقرر شد برای این نهاد جوانان مجوز صادر شود.

وی با بیان اینکه یک سال از فعالیت هیئت رئیسه مجمع ملی جوانان میگذرد افزود: یکی از مشکلاتی که مجمع ملی جوانان ممکن بود در سال های آتی با آن روبرو میشد کنار گذاشته شدن این مجمع در گیر و دار نگاه های سلیقه ای بود و با توجه به اینکه مجمع جایگاه حقوقی مستقلی نداشت و وابسته به دولت بود موضوع شناسه دار شدن مجمع ملی جوانان برای هیئت رئیسه بسیار حائز اهمیت بود.

وی گفت: در جلسه شورای ملی توسعه و حمایت از تشکل ها با تاسیس مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان و دریافت شناسه حقوقی این نهاد موافقت به عمل آمد.

خسروی خاطر نشان کرد: این ساختار تا اسفند ماه 98 به عنوان یک نهاد حقوقی مستقل معرفی و جایگاه آن تثبیت خواهد شد که با تغییر دولت ها کنار گذاشته نخواهد شد.

وی در خصوص مباحث مالی هیئت رئیسه مجمع ملی جوانان تاکید کرد: با رایزنی های صورت گرفته با کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و مدیر کل امور مجلس وزارت خانه مقرر شد در ردیف های مالی وزارت ورزش و جوانان برای مجمع ملی جوانان نیز ردیف بودجه اختصاص داده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز