بهشهری‌ها در چله دوم انقلاب انسجام و یکپارچگی خود را به رخ جهانیان کشاندند

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۵:۰۱:۵۷
کد خبر: ۹۶۳۴۵۱
بهشهری‌ها در چله دوم انقلاب انسجام و یکپارچگی خود را به رخ جهانیان کشاندند
مردم انقلابی و شهیدپرور بهشهر در چله دوم انقلاب انسجام و یکپارچگی خود را به رخ جهانیان کشاندند.

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ امروز 22 بهمن ماه 98 همه آمدند؛ پیر و جوان، زن و مرد، عروس و داماد، دانش‌آموز و دانشجو، کارگر و کارمند، خانواده‌ها با کودکان خردسال خود، با شور و شعف و با چشمانی پر از امید با هر بینش سیاسی و سلیقه‌های اجتماعی به خیابان‌ها آمدند و حماسه سترگ دیگری را در شهرستان بهشهر رقم زدند. شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با مشت‌های گره کرده خود شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل‌سعود خائن را سر دادند و بار دیگر دهان تمام یاوه گویان غربی را بستند و ثابت کردند این انقلاب ریشه در اعماق جان‌ها دارد.

مردم غیور و ولایتمدار شهرستان بهشهر با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به دشمنان استکبار جهانی ثابت کردند هر آنچه دشمنی‌های آنها با انقلاب اسلامی ایران ادامه پیدا کند، ایستادگی آنها بیشتر و بیشتر خواهد شد.

حماسه حضور در کلام مسئولان و مردم

سرهنگ پاسدار حسن پورقربان، فرمانده سپاه شهرستان بهشهر، گفت: در سالروز پاسداشت چهل و یکمین شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ شاهد خیزش مردمی مردم ولایتمدار همیشه در صحنه شهرستان بهشهر در این هوای سرد و بارانی بودیم، روزی که با اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش مقارن شد.

مردمی که همیشه در صحنه هستند و پای در رکاب منویات رهبر فرزانه انقلاب همچون گذشته با صلابتی مثال زدنی ایستاده اند.

مردم امروز با حضور خود نشان دادند که انقلاب ماندگاری خود را مانند ۴۱ سال گذشته حفظ کرده است و با حول قوه الهی با حضور حماسی گونه خودشان در انتخابات دوم اسفند مجلس شورای اسلامی این حضور را تکمیل خواهند کرد.

دشمنان استکبار جهانی در رأس آمریکای جنایتکار بداند و اگر هم نمی داند بداند مردم تا پای جان پای آرمان های امام راحل، شهدای والامقام و رهبری معظم انقلاب ایستاده اند.

ابراهیم شجاعی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهشهر، به خبرگزاری برنا گفت: حضور مردم شهرستان بهشهر، حومه و روستاهای همجوار در راهپیمایی 22 بهمن بسیار پررنگ و چشمگیر بود چراکه انقلاب ما انقلابی مردمی بود و مردم از ابتدا در صحنه بودند و امروز مردمان بهشهری نشان دادند که قدردان این انقلاب و تلاش‌های امام و شهدا هستند.

به دشمنان ایران اسلامی باید بگوییم ملت ایران برای حفظ این انقلاب همیشه در تمامی صحنه‌ها حضوری چشمگیر دارند و همانطور که بارها ثابت کردند، جان می‌دهند اما عزتشان را از دست نمی‌دهند و لذا مردمان ولایتمدار شهرستان بهشهر در این هوای بسیار سرد و زیر باران آمدند و این یکپارچگی و اقتدار را نشان دادند و این پیام محکمی به آمریکا بود که بگویند هیچکس نمی‌تواند مانعی حتی کوچک بر سر راهی باشد که برایشان افتخار و عزت و سربلندی را به ارمغان آورد.

سیدمحمد ابراهیمی، یکی از حاضرین در راهپیمایی، تاکید کرد: با دستان مبارک رهبری معظم انقلاب، این انقلاب را تحویل امام زمان (عج) می‌دهیم و با خون سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این نوید را می‌دهیم که قدس را فتح خواهیم کرد.

مردم در این هوای سرد و بارانی با وجود تمام مشکلات و گرفتاری هایی که دارند باشکوه تر از هر زمان دیگر به خاطر نظام و انقلاب خود آمدند تا خون شهدای والامقام را تثبیت و با آرمان های امام راحل و رهبری معظم انقلاب میثاقی دوباره ببندند.

سیدنقی عزیزی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهشهر، با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: به‌رغم تبلیغات منفی دشمنان انقلاب، راهپیمایی جشن بزرگ انقلاب اسلامی ایران امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد و تا زنده‌ایم راه شهدای خود را ادامه خواهیم داد.

سمیرا مجیدی، نماینده بسیج در بهشهر و نائب رئیس صنف آرایشگران گفت: اطمینان دارم دست پرچم دار انقلاب اسلامی در دست امام زمان (عج) و نگاهش به دهان ایشان است.

به امید پیروزی و عاقبت بخیری برای مردمان سرزمینم.

مرد 48 ساله بهشهری تاکید کرد: شهرستان بهشهر شهر علمای دینی و شهدای انقلاب است؛ حضور مردم در همه دوران الاخصوص امروز بسیار چشمگیر بود و بااتحاد پای انقلاب و ناخدای قهرمان این کشتی ایستاده ایم تا پرچم را از دستان رهبری به حضرت ولیعصر آقا امام زمان (عج) برسانیم.

حاج قاسم سلیمانی سرباز پیرجماران امام خمینی (ره) و عاشق و عشاق رهبری معظم انقلاب بود.

انتخابات دوم اسفند را در پیش رو داریم که با همین حضور حماسی در راه انقلاب؛ برای انقلاب؛ در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت و فرد اصلح را انتخاب می کنیم.

از همین‌جا به آمریکا می گویم دیشب نوای الله اکبر مردم را در پشت بام های خانه ها و مساجد شنیدند امروز هم خیل عظیم حضور مردم در راهپیمایی را دیدید؛ کور بشید و بمیرید.

یک کودک 7 ساله بهشهری گفت: من رهبرم را دوست دارم و هر چی اون بگه میگم چشم.

جوان 20 ساله بهشهری هم تاکید داشت: ما امروز به فرمایش رهبر خود در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردیم تا ثابت کنیم ما همین گام دومی هایی هستیم که با اتحاد و همبستگی پای آرمان های نظام خود ایستاده ایم و راه حاج قاسم را ادامه خواهیم داد و این راه ادامه دارد.

ما می‌توانیم سلیمانی دیگری باشیم و آمریکا هم بداند هیچ غلطی نمی تواند بکند.

یک بانوی 45 ساله بهشهری گفت: ما امروز به فرمان رهبر عزیزمان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردیم تا چشم رژیم جنایتکار را کور و بینی شان را به خاک بمالیم و به آنها بگوییم همه ما یک سردار سلیمانی هستیم و همیشه و هر زمان پشت رهبری خود با تمام قدرت و اتحاد ایستاده ایم.

وعده بعدی ما روز دوم اسفند در انتخابات مجلس شورای اسلامی تا چشم دشمنان را کور کنیم.

گفتنی است در حاشیه راهپیمایی، ایستگاه‌های نقاشی و غرفه های ویژه کودکان و نوجوانان برپا بود و در آن کودکان و دانش آموزان به نقاشی پرداخته و پرچم ایران را بر چهره خود نقاشی می کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز