تایید صلاحیت ۷۰ نامزد انتخاباتی در ارومیه

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۷:۵۱
کد خبر: ۹۶۳۶۱۶
تایید صلاحیت ۷۰ نامزد انتخاباتی در ارومیه
فرماندار ارومیه از تایید صلاحیت ۷۰ نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابیه این شهرستان خبر داد.
به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ملا محمدی زاده فرماندار ارومیه با بیان این که ۷۰ داوطلب انتخابات مجلس یازدهم تایید صلاحیت نهایی شده اند گفت:۵۰۱ صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۲۴۷ صندوق رای ثابت، ۹۵ صندوق ثابت روستایی، ۱۴۷ صندوق سیار روستایی، ۶ صندوق برای اخذ ارای اقلیت های دینی در نظر گرفته شده است.
 
ملا محمدی زاده با اشاره به این که یک داوطلب از تهران به ارومیه تغییر حوزه داده است  بیان کرد: یک‌داوطلب ثبت نامی از حوزه انتخابیه ارومیه به حوزه انتخابیه ماکو شوط پلدشت و چالدران و یک نامزد دیگر نیز به از ارومیه به یکی از حوزه‌های انتخابیه استان آذربایجان شرقی تغییر حوزه داده اند.
 
فرماندار ارومیه گفت: نامزد‌های انتخاباتی از ساعت ۱۲ امشب تا ساعت ۸ بامداد یکم اسفند ماه فرصت دارند تبلیغات خود را انجام دهند.
 
ملامحمدزاده تصریح کرد:هزینه های تبلیغاتی داوطلبان نمایندگی نظارت می شود و طبق قانون انتخابات مصوب بهمن ماه ۱۳۹۸ باید داوطلبان نمایندگی مجلس حساب بانکی افتتاح کنند و هزینه های تبلیغاتی را از این حساب مدیریت کنند.
 
فرماندار ارومیه ادامه داد: تاکنون ۱۸ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ارومیه به همین منظور افتتاح حساب کرده اند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز