مشارکت عالی مردم در طرح ملی فجر تا نوروز

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۸:۱۶:۵۰
کد خبر: ۹۶۴۴۲۶
مشارکت عالی مردم در طرح ملی فجر تا نوروز
رئیس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی گفت: مشارکت مردم در طرح ملی فجر تا نوروز به خوبی پیش رفت و مرحله دوم این طرح از بیست اسفند آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هانیه امانی در خصوص مشارکت مردم در طرح ملی فجر تا نوروز گفت: بعد از دستور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و حمایت مدیر کل ورزش و جوانان استان، جلسه توجیح طرح برای روسای ورزش و جوانان شهرستان و چند هئیت ورزشی را برگزار کردیم و از اول بهمن ماه برنامه‌های ورزشی آخر هفته های فعال در خراسان رضوی و از دوازدهم بهمن طرح ملی فجر تا نوروز را اجرایی کردیم.

وی تصریح کرد: در شهرستان‌‌ها،روستا‌ها و بخش‌های مختلف جشنواره بومی محلی و جشنواره‌های خانوادگی، مسابقات ورزشی کوهنوردی، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری عمومی، دو همگانی، مسابقات محلات و مسابقات کارمندان دولت و کارگاههای آموزشی کاربردی برای افزایش سطح آگاهی عموم برگزار کردیم که با مشارکت ۱۰۰ هزار نفر و ۹۰۰ برنامه مختلف به اتمام رسید.

امانی عنوان کرد: هدف ما از پیگیری و برگزاری طرح ملی فجر تا نوروز،توسعه ورزش به صورت همگانی و فراگیر کردن آن در بین آحاد جامعه است که این موضوع منجر به ارتقا سلامت در سطح جامعه خواهد بود.

وی اضافه کرد: بهبود سلامت، افزایش نشاط و پویایی، توانمندسازی و ارتقاء کارآیی همکاران از نتایج ورزش کارکنان و ورزش عمومی جامعه است. دور کردن جوانان از فضای مجازی،استفاده بهینه از امکانات و فضاهای ورزشی، مناسب‌سازی فضاها و تجهیز سالن‌های ورزشی نیز از جمله اهداف این طرح است.

رئیس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی گفت: جا دارد از زحمات ادرات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و رئیس هیات‌های ورزش همگانی، انجمن‌های ورزشی، بومی محلی دوچرخه سواری و کوهنوردی تقدیر و تشکر کرد.

وی ادامه داد: با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مرحله اول طرح ملی فجر تا نوروز به پایان رسید و مرحله دوم  این طرح را از بیستم اسفندماه با رویکرد ورزش همگانی شور و حال نوروزی تکریم زوار امام مهربانی‌ها تا ۱۵ فروردین ماه برگزار خواهیم کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز