مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد:

صدور بیش از ۱۳ هزار و ‭‭‭‭‭‭۸۰۰‬‬‬‬‬‬ حکم رتبه‌بندی برای معلمان

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۶۵۷۰۵
صدور بیش از ۱۳ هزار و ‭‭‭‭‭‭۸۰۰‬‬‬‬‬‬ حکم رتبه‌بندی برای معلمان
برای حدود ۱۳ هزار و ‭‭‭‭‭‭۸۰۰‬‬‬‬‬‬ فرهنگی احکام رتبه‌بندی صادر شده و مشکلات طرح رتبه‌بندی معلمان به زودی برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرحناز قائدامینی در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شناسایی ‭‭۹۰۱‬‬ کودک بازمانده از تحصیل از مصوبات جلسه قبل این شورا بود، اظهار کرد: این کودکان با همکاری دستگاه‌هایی از جمله بهزیستی، کمیته امداد، علوم پزشکی و آموزش و پرورش شناسایی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای حدود ۱۳ هزار و ‭‭‭‭‭‭۸۰۰‬‬‬‬‬‬ فرهنگی احکام رتبه‌بندی صادر شده است، افزود: مشکلات و گلایه‌های معلمان در راستای اجرای طرح رتبه‌بندی احصا و به مرکز ارسال شد، یکسری از مشکلات مرتفع شده است و مابقی مشکلات نیز در آینده‌ای نزدیک برطرف می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ساماندهی نیروهای انسانی در حوزه فرهنگی و پرورشی در دستور کار قرار دارد، توضیح داد: در حال حاضر ‭‭۴۹۴‬‬ نیروی پرورشی با رشته امور تربیتی و ‭‭۲۶۳‬‬ نیروی آموزشی در حوزه پرورشی در مدارس فعالیت می‌کنند، همچنین توانمندسازی این نیروها در دستور کار قرار دارد.

قائدامینی با اشاره به اینکه ‭‭۹۰۰‬‬ میلیارد ریال از دیون فرهنگیان در سال‌جاری پرداخت شده است، عنوان کرد: همچنین ۲۷ میلیارد ریال تسهیلات نیز به معلمان پرداخت شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در سال‌جاری ۱۸ وسیله نقلیه برای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها از محل درآمدهای اختصاصی و خودروهای مستهلک خریداری شده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز