استاندار اردبیل:

حضور مردم در پای صندوق ها دشمن را مایوس می کند

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۶۵۸۷۴
حضور مردم در پای صندوق ها دشمن را مایوس می کند
استاندار اردبیل گفت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند ماه برگزار می شود و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای دشمنان را مایوس می کند.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در جلسه ستاد اجرایی انتخابات در جمع اعضای ستاد و فرمانداران اظهار کرد: امنیت و پویایی جامعه در گرو حضور مردم در صحنه است و در این دوره از انتخابات مردم با عملکرد خود باعث تقویت امنیت و یاس و نا امیدی دشمنان می شوند.

وی با اشاره به اینکه تنور تبلیغات در استان اردبیل داغ شده افزود: خدماتی که دولت در شهرستان ها و مرکز استان در حوزه های مختلف انجام داده به طور یقین مشارکت در انتخابات بیشتر خواهد شد.

استاندار اردبیل افزود: برگزار کنندگان انتخابات باید بی طرفانه حضور حداکثری را در پای صندوق های رای فراهم کنند.

بهنام جو ادامه داد:فرمانداران، بخشداران و در مقیاس کوچک دهیاران باید در راستای خدمات و عملکرد دولت در حوزه های مختلف اطلاع رسانی کنند و نگذارند مردم از وضعیت حاکم نا امید شوند.

وی تاکید کرد:باید با مردم عطوفت و مهربانی رفتار کرد و مطالبات و خواسته های آنها را با طمنینه و صبر و حوصله به سرانجام رساند.

استاندار اردبیل گفت: در تمام شهرستان های شمال استان و جنوب استان کارهای خیلی بزرگی انجام گرفته و قطعا مردم قدرشناس هستند و با عمل این اقدامات را پاسخ خواهند داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز