فرماندار شهرستان خلخال:

تصاویر یخ زده پرندگان و منازل اصلا متعلق به خلخال نیست

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۲۲:۳۰:۴۲
کد خبر: ۹۶۶۲۸۷
تصاویر یخ زده پرندگان و منازل اصلا متعلق به خلخال نیست
فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به اینکه تصاویر یخ زده پرندگان و آبگرفتگی منازل در فضای مجازی متعلق به شهرستان خلخال نیست، گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد بازگشایی کوچه ها و معابر شهرستان خلخال انجام شده و ۴۰ درصد مابقی نیز تا فردا به اتمام می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فریدون بابایی گفت: در پی بارش برف اخیر که در حدود ۳۵ سانتیمتر در شهرستان خلخال ثبت شد، تمامی کوچه‌ها و معابر اصلی و خیابان‌ها پاکسازی شده و تنها مقداری برف در کنار خیابان دپو شده که تا روز آینده نسبت به پاکسازی این برف نیز اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر هیچ مشکل خاصی در شهرستان خلخال وجود ندارد و با تمام توان تلاش می‌کنیم تا در ایام منتهی به انتخابات با پاکسازی و بازگشایی مسیر راه‌های روستایی زمینه حضور تمامی مردم را در این انتخابات پرشور فراهم کنیم.

فرماندار خلخال ادامه داد: در بحران اخیر برف ما مشکلی از لحاظ تامین اقلام غذایی و به ویژه آرد و نان نداشتیم بطوریکه ما تمامی سهمیه آرد روستاهای صعب العبور شهرستان را از دی‌ماه تا فروردین تحویل داده بودیم.

بابایی گفت: در حالی که در چند روز اخیر ما نیازی به امدادرسانی هلال احمر و توزیع مواد غذایی نداشتیم بالگردهای هلال احمر نسبت به این کار اقدام کردند ولی در حال حاضر نیاز به توزیع اقلام و مواد غذایی در سطح شهرستان خلخال نداریم و حالت عادی در خلخال حاکم است.

وی همچنین به انتشار تصاویری از یخ زدگی پرندگان و آبگرفتگی منازل در فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: همه این تصاویر کذب است و اصلا متعلق به شهرستان خلخال نیست و ما با صاحبان این کانال ها نسبت به انتشار اخبار کذب هشدار دادیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز