فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد:

دستگیری عوامل به آتش کشیدن بانک در اغتشاشات اخیر کرج

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۵:۴۴
کد خبر: ۹۶۶۸۲۱
دستگیری عوامل به آتش کشیدن بانک در اغتشاشات اخیر کرج
فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری دستگیری عوامل به آتش کشیدن شعبه بانک شهر منطقه رجایی شهر در اغتشاشات اخیر کرج توسط مأموران نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر افزود: در پی اعتراضات مردم به افزایش قیمت بنزین در آبان‌ماه سال جاری عده‌ای از فرصت‌طلبان با سناریو عوامل خارجی، اعتراضات مردمی را به اغتشاشات خیابانی و چپاول اموال عمومی تبدیل کردند.

وی ادامه داد: در همین راستا تعدادی از این آشوب‌گران در منطقه رجایی شهر کرج با حمله به بانک شهر اقدام به آتش زدن آن کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز تأکید کرد: با توجه به اینکه برخورد با این افراد شرور تبدیل به یک مطالبه عمومی شده بود، مأموران کلانتری 15 رجایی شهر با انجام اقدامات چند ماهه اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه 2 نفر از متهمان اصلی شدند و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی استان البرز منتقل کردند.

وی همچنین بیان داشت: متهمان در تحقیقات تکمیلی با مشاهده مستندات دقیق و غیر قابل انکار مأموران نیروی انتظامی، به آتش زدن شعبه بانک شهر در اغتشاشات اخیر اعتراف کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز