مدارس استان ، فردا تعطیل نیست!

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۰:۲۱
کد خبر: ۹۶۷۴۸۲
مدارس استان ، فردا تعطیل نیست!
رییس روابط عمومی و اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش زنجان اعلام کرد: با توجه به پیش بینی انجام گرفته مبنی بر شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تا بامداد، روز سه شنبه مدارس این استان تعطیل نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رهبر طوماری روز جمعه گفت: اداره کل آموزش و پرورش این استان نیز همگام با سایر ارگان‌ها و نهادها در امر برگزاری انتخابات باشکوه نقش داشته و تمامی اهتمام خود را در این راستا به کار بسته است.

وی اظهار داشت: تعدادی از مدارس این استان برای اخذ رای در نظر گرفته شده است و با توجه به پیش بینی ها مبنی بر اتمام  شمارش آرا در ساعات منتهی به بامداد روز شنبه، مدارس روز سوم اسفند دایر خواهد بود.

طوماری همچنین با اشاره به تعطیلی احتمالی مدارس به دلیل بروز بیماری کرونا ویروس در کشورمان نیز گفت: در صورت نیاز و اعلام متولیان بهداشتی در این استان مبنی بر تعطیلی مدارس، این مهم انجام خواهد گرفت.

وی افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان دستور العمل های مقابله با کرونا ویروس به دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت نیز اعلام و آموزش ها در مدارس جدی گرفته شده است.

طوماری خاطرنشان کرد: به کارگیری آموزش های ارائه  شده به دانش آموزان و همراهی والدین می تواند نگرانی ها را در این خصوص کاهش دهد.

هم‌اکنون حدود  ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در ۲ هزار و ۵۵۰ مدرسه در سطح  استان مشغول به تحصیل هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز