معاون اقتصادی استانداری لرستان :

دو کارخانه تولید الکل در استان در حال فعالیت هستند / یک کارخانه تولید ماسک در بروجرد به چرخه تولید وارد شده است

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۹:۵۳
کد خبر: ۹۷۰۴۵۱
دو کارخانه تولید الکل در استان  در حال فعالیت هستند / یک کارخانه تولید ماسک  در بروجرد به چرخه تولید وارد شده است
اسد عبدالهی گفت: انبارهای استان از کالاهای مورد نیاز مردم پر هستند و هیچ گونه کمبودی نداریم .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛عبدالهی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان بکه  با دستور کار تأمین کالاهای اساسی مردم و موضوع ویروس کرونا برگزار شده بود با اشاره به وضعیت خوب موجودی انبارهای لرستان نسبت به سایر استان ها اظهار کرد: انبارهای استان از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم پر هستند و هیچ گونه مشکلی در تأمین این کالاها وجود نخواهد داشت .

او  در بحث ویروس کرونا،افزود: در استان ما دو کارخانه تولید الکل در حال فعالیت هستند و یک کارخانه دیگر پس از أخذ مجوز از سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی فعالیت خود را برای تولید الکل مورد نیاز استان آغاز خواهد کرد .

عبداللهی خاطرنشان کرد: یک کارخانه تولید ماسک در شهرستان بروجرد که سال‌ها تعطیل و از چرخه تولید خارج شده بود نیز مجدداً راه‌اندازی و تولید ماسک را برای تأمین نیاز استان آغاز کرده است .

او گفت:  با توجه به شرایط موجود، مقرر شد امسال نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا در هیچ یک از شهرستان های استان دایر نشود و مایحتاج مردم با قیمت مصوب از طریق تعاونی های کارگری و کارمندی و فروشگاه های زنجیره ای عرضه شود .

عبدالهی بیان کرد: در مورد تعطیلی یا ادامه کار تالار ها و رستوران های سطح استان به تناسب شرایط، تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز