دستگیری زورگیران مسلح در کرمانشاه

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۰:۰۲
کد خبر: ۹۷۷۴۸۰
دستگیری زورگیران مسلح در کرمانشاه
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از دستگیری ۲ زورگیر مسلح با اشراف اطلاعاتی و اقتدار ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ «حسین براری» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پس از وقوع چند فقره زورگیری مسلحانه در کمربندی شرقی کرمانشاه و شکایت تعدادی از شهروندان رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکیان در اظهارات خود عنوان کردند که ۲ جوان حدودا ۲۵ ساله به وسیله یک قبضه اسلحه کلاشینکوف و یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش اقدام به زورگیری و سرقت اموالشان کرده اند.

سرهنگ براری تصریح کرد: به دنبال این موضوع، ماموران پاسگاه انتظامی چالابه تحقیقات گسترده خود را برای یافتن زورگیران مسلح آغاز و در تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مشاهده این ۲ فرد در تپه های اطراف کمربندی ماموران به سرعت در محل حضور پیدا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: مجرمان تحت تعقیب با دیدن پلیس اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کردند اما در نهایت پس از مدتی تعقیب و گریز هر دوی آنها مجبور به تسلیم خود شدند.

وی گفت: ماموران همچنین موفق به کشف یک قبضه سلاح کلاشینکوف، ۲۲ عدد تیرجنگی، یک عدد خنجر و ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه شده و موتورسیکلت فاقد پلاک آنها نیز توقیف شد.

سرهنگ براری تصریح کرد: طبق اظهارات شاکیان، زورگیران مسلح اقدام به سرقت وجه نقد، جواهرات، گوشی تلفن همراه و دیگر وسایل با ارزش آنها کرده بودند که تلاش برای یافتن آنها از سوی پلیس ادامه دارد.

رییس پلیس کرمانشاه گفت: یکی از سارقان دستگیر شده فردی سابقه دار است که آدم ربایی را در کارنامه خود داشته و به تازگی نیز با دریافت مرخصی از زندان آزاد شده بود.

وی در پایان گفت: پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی برخورد و اجازه نمی دهد عده ای سودجو امنیت شهروندان را با مخاطره مواجه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز