ساعات کاری اصناف خراسان رضوی در ایام نوروز محدود شد

۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۷:۲۳
کد خبر: ۹۷۹۵۶۳
ساعات کاری اصناف خراسان رضوی در ایام نوروز محدود شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با پیشنهاد اتاق اصناف و فعالین اقتصادی به ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر محدود یا تعطیل کردن فعالیت صنوف در ایام نوروز به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری، ساعات کاری اصناف کاهش یافت و برخی از آنها موظف به تعطیلی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رسولیان در این باره افزود: پیشنهاد اتاق اصناف محدود کردن ساعات کاری اصناف تا 17 بعد از ظهر بود که این پیشنهاد در ستاد استانی مقابله با کرونا  مطرح و تصویب  شد.

وی بیان کرد: پس از بررسی این پیشنهاد مقرر شد به استثنای صنوف ویژه فروش انواع مواد غذایی، نانوایی‌ها ، داروخانه‌ها و صنوف خدماتی ضروری که می‌توانند در طول روز بدون محدودیت فعال باشند، سایر صنوف استان فقط مجاز به فعالیت تا ساعت 17 بعد از ظهر خواهند بود. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: براساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا اصناف مستقر در اطراف حرم مطهر رضوی به جز صنوف فروش انواع مواد غذایی، نانوایی‌ها، داروخانه‌ها و شرکتهای خدمات مسافرتی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

رسولیان اضافه کرد: تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی یا کاهش ساعات کاری صنوف تنها برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، قطع زنجیره سرایت و حفظ سلامتی مردم اتخاذ شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز