مسئول گروه جهادی طلاب مدافع سلامت استان البرز تشریح کرد:

خدمات صادقانه گروه جهادی طلاب مدافع سلامت استان البرز

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۳۸:۱۶
کد خبر: ۹۸۰۸۸۷
مسئول گروه جهادی طلاب مدافع سلامت استان البرز گفت: گروه جهادی طلاب مدافع سلامت استان البرز با دستور و اهتمام امام جمعه کرج در جهت حمایت از خانواده‌های مستضعف و کمتر برخوردار و مقابله و پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادی بابیان اینکه نیاز هر روز کشور عرصه فعالیت را مشخص می‌کند، اظهار کرد: یک روز نیاز کشور به مدافعان حریم و دفاع مقدس است و یک روز با مدافعان سلامت این امر محقق می‌شود.

مسئول گروه جهادی طلاب مدافع سلامت استان البرز اضافه کرد: تا دیروز وظیفه طلاب حفظ سلامت انقلاب و دین مردم بود و از امروز حفظ سلامت جسمی مردم نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی بابیان اینکه فعالیت گروه جهادی طلاب البرز با اهتمام نماینده محترم ولی‌فقیه در استان در مناطق محروم و کمتر برخوردار آغاز شد، بیان داشت: انجام تست کرونا، ضدعفونی و گندزدایی روزانه معابر و منازل، توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌هزینه بلاعوض اقلام ضروری خانوار و پک‌های بهداشتی بین محرومین و نیازمندان بخشی از فعالیت‌های گروه جهادی طلاب استان البرز است.

مرادی با اشاره به دیگر فعالیت‌های گروه جهادی طلاب استان البرز افزود: تشکیل قرارگاه مرکزی محلات با محوریت مساجد، تشکیل کمیته فضای مجازی جهت نشر اطلاعات درست و جلوگیری از شایعات، راه‌اندازی موکب سلامت در مساجد استان، راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک با ظرفیت 700 عدد در روز، تشکیل گروهای آموزشی کمک بهیار و پرستار و تشکیل کارگروه خیرین در جهت حمایت از واحدهای تولیدی و کسب‌وکارهای کوچک از دیگر اقدامات این گروه جهادی در البرز است.

وی توزیع بسته‌های معیشتی را یکی دیگر از فعالیت این گروه عنوان کرد و گفت: با کمک گروهی از خیرین البرزی بسته‌های کمک معیشتی نقدی برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر که طی شیوع این بیماری با مشکل مالی مواجه شده‌اند آماده و توزیع‌شده است.

مسئول گروه جهادی طلاب مدافع سلامت استان البرز بابیان اینکه فعالیت این گروه تنها به فضای فیزیکی محدود نمی‌شود، اذعان داشت: راه‌اندازی گروه‌ها و کانال‌هایی در فضای مجازی جهت معرفی تغذیه سالم، پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها، پاسخگویی به شبهات و مشاوره‌های روحی و مذهبی بخش دیگری از فعالیت گروه جهادی طلاب مدافع سلامت استان البرز است.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به خانواده‌ بیماران مبتلا به کرونا، مطرح کرد: برقراری ارتباط و همراهی با خانواده بیماران کرونا و انجام کمک‌های مادی و معنوی بخش دیگری از فعالیت‌های این گروه جهادی است.

مرادی در خاتمه با اشاره به نقش اثرگذار آیت‌الله حسینی همدانی در گروه جهادی طلاب مدافع سلامت استان، عنوان کرد: اگر حمایت‌های نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز نبود، راه‌اندازی و ادامه حیات این گروه‌های جهادی با توجه به مشکلات اقتصادی کشور قطعاً ممکن نبود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز