در جلسه ویدئو کنفرانس؛

روحانی بر ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم تأکید کرد

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۷:۱۷:۵۵
کد خبر: ۹۸۱۴۹۸
رئیس جمهوری با تشکر از تلاش فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و سایر دست اندرکاران در بخش‌های مختلف و بررسی وضعیت خدمات رسانی در استان البرز، بر ضرورت تلاش مسئولان برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم در این ایام و تامین نیازمندی‌های پرسنل و کادر درمانی بیمارستان‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ دکتر حسن روحانی پس از پایان نشست ستاد اقتصادی دولت در جلسه ویدئوکنفرانسی با استانداران ، روسای ستادهای مقابله با کرونا ، اعضای کادر درمانی و حوزه بهداشت و درمان در استانهای قزوین، آذربایجان شرقی، البرز و یزد در جریان وضعیت کنونی این استان‌ها و اقدامات انجام شده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و همچنین درمان مبتلایان به این ویروس قرار گرفت.

وی در این ارتباط تصویری ضمن اطلاع از فعالیت شرکت زیست فیلتر در شهرک صنعتی هشتگرد واقع در استان البرز که در این ایام در زمینه تولید فیلترهای صنعتی و ماسک سه لایه تلاش می‌کنند، در جریان روند تولیدات این مرکز تولیدی و اقتصادی قرار گرفت.

 استاندار البرز در این جلسه ویدئوکنفرانس در پاسخ به سوال رییس جمهوری  درباره رفت و آمد مسافران نوروزی و چگونگی انجام غربالگری‌ها در مبادی ورودی و خروجی استان، گفت: میزان رفت و آمد مسافران نوروزی از تاریخ ۲۵ اسفند تا ششم فروردین در استان البرز در سال گذشته ۱۳ میلیون تردد بوده که این رقم امسال به هفت میلیون  تردد کاهش یافته است.

عزیزاله شهبازی با بیان اینکه غربالگری‌ها در مبادی ورودی و خروجی استان به خوبی در حال انجام است افزود: در استان البرز همه بخش‌ها آماده اجرای مصوبات و سیاست‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

بر اساس گزارش استاندار البرز در این استان ۴۵ واحد صنعتی در زمینه تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز در مراکز درمانی و برای عموم مردم در حال فعالیت است.

همچنین استاندار البرز در بیان اقدامات انجام شده برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در این استان اظهار داشت : خوشبختانه تعداد افراد بستری در بیمارستانها رو به کاهش بوده و اورژانس‌ها نسبت به ایام پیک، خلوت‌تر شده است و هم اکنون بیش از هزار تخت خالی برای پذیرش بیماران در این استان آماده است.

 مدیرعامل  شرکت زیست فیلتر درشهرک صنعتی هشتگرد دراستان البرز نیز در گزارشی با بیان اینکه این واحد تولیدی ظرفیت تولید روزانه ۴۵هزار ماسک در سه شیفت را دارا می‌باشد، افزایش تولیدات این شرکت را منوط به تامین سرمایه در گردش آن عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز