برای اولین بار در کشور؛

کتاب "کرونا ویروس" در دانشگاه علوم پزشکی البرز چاپ شد

۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۸:۴۰
کد خبر: ۹۹۸۸۶۱
کتاب کرونا ویروس در دانشگاه علوم پزشکی البرز چاپ شد
رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز از انتشار کتاب کرونا ویروس با موضوع جنبه های بهداشتی ، تشخیصی و بالینی بیماری کووید 19 در این دانشگاه خبرداد.
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، دکتر حسین کریم اظهار کرد : این کتاب به همت اعضای هیات علمی دانشگاه و دکتر زندی فر گردآوری و به چاپ رسیده است و اولین کتاب در زمینه کرونا در سطح کشور محسوب می شود.
وی افزود: این کتاب قطعا آخرین کار نخواهد بود ودر چاپ های بعدی نسخه های تکمیلی این کتاب با توجه به نوپدید بودن این ویروس منتشر خواهد شد.
دکتر کریم با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی البرز جز اولین دانشگاه ها بود که  کار تحقیقاتی در خصوص کرونا ویروس را آغاز کرد گفت : 30 طرح پژوهشی در رابطه با کرونا ویروس در دانشگاه در حال انجام است و 10 طرح دیگر در مرحله اخذ کد اخلاق از دانشگاه هستند که به زودی کار خود را آغاز خواهند کرد.
وی افزود: کرونا با توجه به همه سختی های و مشکلاتی که به همراه داشت همدلی و همراهی و اتحاد بی نظیری را در جامعه پزشکی در همه قسمت ها ایجاد کرد و همه خانواده سلامت برای شکست کرونا تلاش کردند و گردآوری این کتاب نمونه ای بارز از همکاری و همدلی اعضای هیات علمی و بین رشته ای در دانشگاه است.   
دکتر کریم ادامه داد: کرونا باعث شد یکسری از توانایی جامعه پزشکی در بخش های مختلف مدیریتی ، علمی ، تحقیقاتی  و ... شناخته و همچنین به دنیا نشان داده شود و کار علمی و تحقیقاتی اعضای هیات علمی که در حال انجام است در هیچ سطحی از دنیا عقب نیست و همگام با دانش روز در مقوله ی کرونا حرکت می کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز