جزئیات بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس؛

جنگ هشت ساله تابلوی هویت انقلاب اسلامی است

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۵۱۹۸
جنگ هشت ساله تابلوی  هویت انقلاب اسلامی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: دفاع مقدس جز ارزش‌های جهان شمول شناخته می‌شود و دستاوردهای آن منافع بیشتری را برای کشور رقم زده است

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حیدر قاسمی در ستاد بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس در استانداری اظهار کرد: با تغییر نسل‌ها برخی ارزش‌ها مغفول مانده و انقلاب نو پایه اسلامی از زمان پیروزی تا جنگ تحمیلی با حوادث و مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کرده است.

وی تصریح کرد: در فرهنگ دینی ایران عدد چهل، مقدس و ارزشمند است که باید براساس آن تغییر و تحولات را ایجاد و ارزش‌های دفاع مقدس را دنبال کنیم که این ارزش‌ها متعلق به بلاد اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: در فرآیند و حرکت‌ها نسل‌ها تغییر می‌کنند و نگاه‌ها، باورها و پدیده‌های جدید روی کار می‌آیند که ممکن است بخشی را به سمت غفلت ببرد اما دستاورد دفاع مقدس منافع بیشتری را برای ما رقم زده است.

وی ادامه داد: مقاومت و ایستادگی که بنیان آن در جنگ تحمیلی پایه‌ریزی شد و امر جهاد در دوران دفاع مقدس به عینیت نمایان شد، همچنین شهادت، ایثار، گذشت و فداکاری در این دوران بیش از پیش تبلور یافت.

به گفته قاسمی بنیان مشارکت و حضور مردم بعد از پیروزی انقلاب در جنگ تحمیلی نهادینه شد و صحنه‌های خلوص، وفاداری و گذشت بی‌نظیری را مشاهده کردیم.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری اصفهان اضافه کرد: دفاع ما در جنگ هشت ساله تابلوی تمام نمایی از هویت انقلاب اسلامی است که همه موارد نرم افزاری، سخت افزاری، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی نظامی و سیاسی در آن زمان تجلی یافت.

وی ادامه داد: برای گرامیداشت ارزش‌ها هرجا و هر زمان نه تنها در چهل سالگی انقلاب بلکه در تک تک ایام بعد از انقلاب و برای به رخ کشیدن ارزش‌های بنیادین باید مدافع و مروج و مبلغ آن باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز