مدیر ورزش قهرمانی بانوان باشگاه ذوب آهن :

کم لطفی ها مارا دلسرد کرد/ ذوب آهن در دقیقه نود بسته شد

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۰۰۵۳۲۱
کم لطفی ها مارا دلسرد کرد/ ذوب آهن  در دقیقه نود بسته شد
مدیر ورزش قهرمانی بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان گفت: تیم هندبال بانوان باشگاه همچون سایر تیمهای بانوان درفصل گذشته در دقیقه نود بسته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،مدیر ورزش قهرمانی بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در ارتباط با آخرین وضعیت تیم هندبال بانوان گفت: تیم هندبال  بانوان باشگاه همچون سایر تیمهای بانوان درفصل گذشته در دقیقه نود بسته شد.

 میترا چین سری در ادامه بیان داشت:  تغییر و تحولات زیادی نیز در این تیم هم در رده بازیکنان وهم در سطح کادر فنی  اعمال شد.

وی افزود: خانمها قینانی و کوهیان که هردو از بهترین های اصفهان دراین رشته هستند بعنوان سرمربی و مدیر فنی سکاندار هدایت این تیم در فصل گذشته بودندو ترکیب جدید تیم را شکل دادند.ترکیب تیم جدید هندبال بانوان متشکل از بازیکنان جوان وبومی بود و  چون علی رغم انگیزه این بازیکنان نیاز مبرم به بازیکنان حرفه ای نیز احساس می شد، اقدام به کارگیری یک بازیکن از خارج از استان نمودیم.

 وی همچنین افزود:  مشکل اصلی درتیم هندبال این بود که چون این تیم دیر بسته شد،  به طور کلی تعداد بازیکنان کم بود و دایره انتخاب ما نیز محدود بود.  اصولا بازیکنی که تجربه حضور درلیگ را داشته باشد نداشتیم اما حمایتهای همه جانبه باشگاه بویژه پرداخت قراردادها و درایت و کاردانی کادر فنی باعث شد که با همین بضاعت اندک با تمام توان مبارزه کنیم ولیگ را به اتمام برسانیم .

مدیر قهرمانی بانوان تصریح نمود: هنگامی که من عهده دار مسئولیت مدیریت قهرمانی بانوان باشگاه ذوب آهن شدم، تیم هندبال بانوان در رتبه پنجم وششم بود و یکسری از تیمها هم درادامه لیگ از دور رقابتها کناره گرفته بودند!

 وی در پایان گفت:  معتقدم  چنانچه فدراسیون نگاه یکسانی به همه تیم ها داشت و بازیکنان ما هم در برخی دیدارها با تمرکز بیشتری بازی می کردند، قطعا با جایگاه بهتری مسابقات را به پایان می رساندیم ؛ مثالهای زیادی می توانم درارتباط با اجحاف هایی که در حق ما شد بزنم، مثلاً در یک دیدار ما تقاضای تغییر زمان بازی را دادیم ولی فدراسیون قبول نکرد ولی در همان هفته بازی تیمهای سپاهان و کازرون به تعویق افتاد و بازی ما انجام شد،در مجموع فدراسیون بازیهای معوقه را پس از اتمام لیگ برگزار کرد، علی رغم اینکه نص قانون این است که بازیهای معوقه قبل از اتمام مسابقات انجام شود! ومتاسفانه این بی توجهی فدراسیون باعث دلسرد شدن  تیم و تاثیر در تصمیم گیری های باشگاه گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز