تماس ۷ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۹:۲۲:۲۱
کد خبر: ۱۰۰۵۶۲۳
تماس ۷ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷
شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، هفت هزار و ۳۴۶ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماس‌های واصل شده سه هزار و ۵۲۸ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۸ درصد، ۳۶۳ تماس معاونت عمران معادل ۴.۹ درصد و ۱۰۲ مورد نیز ترافیکی شامل ۱.۳ درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

 

این گزارش حاکی است ۹۱۸ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به مواردی همچون موارد مرتبط با ساخت و ساز غیرمجاز، ترکیدگی و باز ماندن والو فضای سبز، رفع خطر درختان در حال سقوط، رفع خطر و آلودگی توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۱ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، پنج هزار و ۵۲۴ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته سه هزار و ۱۱۵ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به نحوه فعالیت خودروها و ایستگاه‌های بازیافت، شماره تلفن‌های مورد نیاز شهروندان و اطلاعاتی درباره حمل و نقل عمومی شهر را به شهروندان ارائه کردند.

شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

 

نظر شما