دستگیری زمین‌خواران میلیاردی در اصفهان

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۹:۳۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۵۶۲۶
دستگیری زمین‌خواران میلیاردی در اصفهان
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان، از کشف زمین خواری به ارزش ۲۲ میلیارد ریال و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سرهنگ کامران ریاحی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تصرف ۲۸ هزار و ۱۶۳ متر مربع زمین متعلق به منابع طبیعی مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص پرونده ویژه‌ای تشکیل و پس از انجام تحقیقات تخصصی و پلیسی ۲ نفر که اقدام به این زمین خواری کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، ارزش زمین‌های تصرف شده توسط زمین خواران را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۲۲ میلیارد ریال عنوان کرد و تصریح کرد: متهمان این پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی، سرهنگ ریاحی، با اشاره به همکاری و تعامل پلیس با سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی در راستای کشف زمین خواری ادامه داد: کارشناسان پلیس به صورت دقیق این موضوع را در دستور کار خود دارند و اجازه نخواهند داد عده‌ای سودجو و فرصت طلب به منابع طبیعی متعلق به بیت‌المال دست اندازی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز