رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان

روز قدس تعطیل نخواهد شد /نماز نابودی اسرائیل را در قدس می خوانیم

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۹:۳۲
کد خبر: ۱۰۰۵۶۷۹
روز قدس تعطیل نخواهد شد /نماز نابودی اسرائیل را در قدس می خوانیم
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: روز قدس هیچ‌گاه تعطیل نخواهد شد و هرسال نفرت و انزجار ملت مقاوم ایران و تمامی آزادی‌خواهان جهان از رژیم اشغالگر قدس بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران حرکتی شکوهمند در عرصه تحولات سیاسی قرن حاضر بود که با تقویت روح استکبار ستیزی در میان مستضعفان جهان، از جمله مردم مظلوم فلسطین برای مبارزه و رهایی از سلطه استکبار، نشاط و روحیه‌ای مضاعف در سراسر جهان پدید آورد.

محمد علی احمدی  افزود: انقلاب اسلامی ایران آرمان آزادی قدس را یکی از اهداف ارزشمند و قطعی خود می‌داند و انتخاب روز جهانی قدس از سوی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی نشان‌دهنده اهمیت موضوع فلسطین از دیدگاه حضرت امام خمینی می‌باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به فرمایشات امام خامنه‌ای پیرامون حاکمیت فلسطین گفت: هر حاکمیتی غیر از حاکمیت مردم فلسطین غاصبانه و نامشروع است و راه حل نهایی موضوع فلسطین همانگونه که امام راحل فرمودند محو شدن اسرائیل از صحنه روزگار است.

او ادامه داد: صهیونیسم پدیده‌ای منحوس و محصول مشترک استکبار جهانی است و امروز نیز این رژیم غاصب با حمایت آمریکا به دنبال اهداف شوم و پلید خود در منطقه است و یکی از این اهداف، ایجاد تفرقه و اختلاف در میان مسلمانان و بهره‌برداری از این اختلاف با هدف گسترش سلطه غاصبانه خود بر کل منطقه و جهان می‌باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان  افزود: روز قدس هیچ‌گاه تعطیل نخواهد شد و هرسال نفرت و انزجار ملت مقاوم ایران و تمامی آزادی‌خواهان جهان از این رژیم اشغالگر بیشتر خواهد شد و به یاری پروردگار هرسال به نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر می‌شویم و نماز شکر نابودی این رژیم اشغالگر را در قدس شریف اقامه خواهیم کرد.

احمدی تاکید کرد: ملت‌های مسلمان به تجربه دریافته‌اند که اگر حمایت‌های گسترده نظام سلطه از رژیم صهیونیستی و همچنین وجود حاکمان منافق برخی از کشور‌های اسلامی نبود امروز فلسطین عزیز به دست ساکنان اصلی آن اداره می‌شد.

او اضافه کرد: امام بزرگوار این رژیم را غده سرطانی نامیدند و لازم است تمامی کشور‌های اسلامی و آزادی خواه با هدف مقابله و از بین بردن این غده سرطانی همانگونه که الان جهت نابودی ویروس منحوس کرونا متحد هستند برای نابودی این رژیم کودک کش نیز متحد شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز