نحوه تمدید اعتبار دفترچه‌تامین اجتماعی

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۲:۴۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۰۵۷۰۷
نحوه تمدید اعتبار دفترچه‌تامین اجتماعی
معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: از امروز فرآیندمراجعه حضوری بیمه شدگان برای تمدید اعتبار دفترچه درمانی حذف و استفاده از سامانه استحقاق درمان جایگزین آن شده است .

 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان ،معاون بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: از امروز فرآیند مراجعه بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران به شعب و کارگزاری‌های رسمی سازمان تامین اجتماعی برای تمدید اعتبار دفترچه درمانی حذف و استفاده از سامانه استحقاق درمان جایگزین آن شده است.

عبدالرسول آقا هادی افزاد: براین اساس تمامی مراکز درمانی و داروخانه‌ها موظف به اجرای این قانون هستند و می‌توانند با وارد کردن کد ملی مراجعه کنندگان استحقاق درمان آنان را بررسی کنند.

او گفت: بیمه شدگان نیز می‌توانند برای بررسی و کنترل استحقاق درمان خود به آدرس medical.tamin.ir و darman.tamin.ir مراجعه و یا شماره کد دستوری #۲*۱*۱۴۲۰*۴*را از طریق تلفن همراه وارد کنند.

وی کاهش رفت و آمد و صرفه جویی در وقت را از جمله اهداف اجرای این طرح برشمرد و ادامه داد: حذف دفترچه‌های کاغذی بیمه تامین اجتماعی از جمله برنامه‌های آینده سازمان تامین اجتماعی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز