شروع تمرینات ذوب آهن اصفهان

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۲:۲۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۰۶۰۱۳
شروع تمرینات  ذوب آهن اصفهان
از امروز تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن از سرگرفته می شود و تمامی بازیکنان با آمادگی زیاد در اصفهان حضور دارند و به تمرین می پردازند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت:طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از امروز تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن از سرگرفته می‌شود و تمامی بازیکنان با آمادگی زیاد در اصفهان حضور دارند و به تمرین می‌پردازند.

احمد جمشیدی افزود: باشگاه ذوب‌آهن با پیروی از دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده فدراسیون با تقسیم بندی بازیکنان به گروه‌های پنج تا ۶ نفره به تمرین خواهد پرداخت.

وی گفت: از تمامی بازیکنان و کادر فنی و همراهان تیم فوتبال ذوب آهن تست‌گیری شده و طبق اعلام شفاهی آزمایشگاه نتیجه تست تمامی بازیکنان و عوامل تیم ذوب آهن منفی بوده است و بازیکنان می‌توانند به تمرین به پردازند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن افزود: به دلیل شرایط حاکم بر پرواز‌های بین المللی رادولوویچ سرمربی ذوب آهن هنوز وارد ایران نشده و تا زمانی که به ایران بازگردد مسئولیت تمرینات برعهده مربیان است و مربیان و سرمربی با هم ارتباط دارند و آخرین وضعیت بازیکنان و تمرینات در اختیار رادولوویچ قرار می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز