جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:

کشف دو انبار لاستیک در اصفهان به ارزش ۴۰ میلیارد ریال

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۸:۲۵
کد خبر: ۱۰۱۹۸۲۲
کشف دو انبار لاستیک در اصفهان به ارزش ۴۰ میلیارد ریال
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در راستای طرح های ویژه مبارزه با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه، دو انبار لاستیک در شهر اصفهان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ حسین حسین زاده در ارتباط با کشف دو انبار لاستیک در شهر اصفهان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، در راستای طرح های ویژه مبارزه با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار محموله بزرگی از لاستیک های داخلی و خارجی در 2 انبار کالا در سطح شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم، با اخذ مجوز از مقام قضائی در محل مورد نظر حاضر شده و طی بازرسی از انبارها 6 هزار و 100حلقه انواع لاستیک داخلی و خارجی خودروهای سواری و کامیون کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، لاستیک های مکشوفه مدت های زیادی است که در این انبارها  نگهداری شده و هیچ خروجی به بازار نداشتند که همین امر مصداق بارز احتکار محسوب می شود، خاطر نشان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش لاستیک های احتکاری را 40میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ ریاحی از پلمب انبار مذکور با دستور مقام قضائی خبر داد و گفت: در این رابطه 2 فرد متخلف نیز دستگیر و همراه با پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان، احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه را باعث اخلال در اقتصاد کشور و افزایش قیمت ها و بروز مشکلات عدیده در زندگی مردم عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی قاطعانه با کسانی که اقدام به احتکار کالا کنند برخورد می کند و از مردم می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این حوزه را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

 

نظر شما