دستگیری سارقان ۴میلیارد طلا از یک خانم در میمه

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۵۹:۲۷
کد خبر: ۱۰۱۹۸۸۴
دستگیری سارقان ۴میلیارد طلا از یک خانم در میمه
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از شناسایی و دستگیری دوسارق حرفه‌ای که چهار میلیارد ریال طلا را از خانمی سرقت کرده بودند خبر داد.
 
 به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سرهنگ حسین بساطی اظهار داشت: پس از وصول شکایتی مبنی بر سرقت چهار میلیارد ریال طلا از خانمی در شهر میمه، بلافاصله ماموران انتظامی این فرماندهی وارد عمل شدند.
 وی افزود : پس از انجام یکسری کارهای تخصصی دو سارق که یکی از آنها زن بود در ارتباط با این سرقت شناسایی و دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه طلاهای مسروقه کشف و پس از طی مراحل قانونی تحویل مالک شده است، عنوان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از شهروندان خواست، از نگهداری وجوه نقد و طلا و زیورآلات در منازل خود خودداری کنید و آنها را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارید .
 
کشف کولر گازی قاچاق در شاهین‌شهر
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از کشف ۱۶ دستگاه کولر گازی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.
 سرهنگ حسین بساطی، اظهار داشت‌: ماموران انتظامی کلانتری شهر گز حین گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی این شهر به سه دستگاه خودروی سبک مشکوک و آنها را متوقف کردند‌.
وی افزود: هر سه خودرو طی عملیاتی غافلیگرانه متوقف شدند که در بازرسی از آنها شانزده دستگاه کولر گازی خارجی قاچاق فاقد مدارک قانونی و گمرکی کشف شد.
 
وی ادامه داد : در این رابطه سه نفر پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه خاطر نشان کرد‌: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
  •  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز