عضو اتاق بازرگانی اصفهان:

نیروهای ماهر و تخصصی به کشورهای خارجی اعزام میشوند

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۰۲۱۱۲۷
نیروهای ماهر و تخصصی به کشورهای خارجی اعزام میشوند
عضو اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تاکنون بالغ بر ۵۰ تا ۶۰ نفر از از نیروهای ماهر و تخصصی را اموزش دادیم و برای کاریابی بین المللی به کشورهای خارجی اعزام کردیم .

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ میثم شکری ساز  عضو اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در ابتدا نیروهای کار در کشورهای اروپایی مثل کانادا و استرالیا را نیاز سنجی کردیم و اقدام به تربیت نیروهای  ماهر و متخصص متناسب با بازار کار این کشورها کردیم که  هم اکنون ۲۰۰ نفر از نیروهای ماهر و متخصص را در شرکت هولدینگ پارس آموزش دادیم و  دارای ویزا هستند و در صف انتظار برای خروج از کشور هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیروی کار  و ماهر در کانادا و استرالیا را ایالت به ایالت بررسی کردیم و اقدام به مهارت‌آموزی و تخصصی نیروهای کردیم که  پس از گذراندن دوره های آموزش بتوانند جذب بازارهای کشورهای خارجی شوند.

 عضو اتاق بازرگانی اصفهان گفت:  شاید نتوانیم برای شغل هایی مثل پزشکی یا حسابداری یا رشته های حقوقی بازار کار در کشور اروپایی پیدا کنیم زیرا که باید دوره های مخصوص به خود را در آن کشورها گذرانده و مدرک آن کشور را بگیرند  اما برای رشته های فنی مهندسی و علوم انسانی و افرادی که تکنسین های برق یا هنری مثل صنایع دستی و هنرهای تجسمی را دریافت کردند بسیار برای بازارهای خارجی مورد استقبال قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی یک امر بسیار مهم و ضروری است زیرا افرادی که بزهکار شده‌اند به خاطر ضعف اقتصادی و نداشتن شغل مناسب بوده است.

شکری ساز بیان داشت: لازم است  قبل از اینکه افرادی از شدت فقر و نداری و بیکاری به بزهکاری  و بزهکاری بیفتند دارای شغل شوند.

 وی گفت: هر چند نجات افرادی که در بزهکاری غرق شدن وظیفه همگان است اما بهتر است از بزهکار شدن افراد بیکار پیشگیری شود.

 وی گفت:  عمده رشته هایی که آموزش می دهیم مهارت آموزی است   زیرا مردم دیگر از آموزش تئوری استقبال نمی کنند و همین مسئله باعث شده است به سمت آموزش‌های مهارت محور برویم و مهارت هایی را آموزش بدهیم که جذب بازار کار چه در داخل و چه در خارج از کشور شود .

وی با ادعا بر اینکه در آخرین تحقیقات صورت گرفته مشخص شد بالغ بر ۸۰ درصد از افرادی که آموزش داده‌ایم جذب بازار کار شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز