اتوبوس بحران وارد آتش‌نشانی اصفهان شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۹:۳۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۲۱۶۴۶
اتوبوس بحران وارد آتش‌نشانی اصفهان شد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: اتوبوس بحران مخصوص فرماندهی عملیات تحویل این سازمان شد تا در آینده نزدیک با نصب تجهیزات به روز و استاندارد به محل فرماندهی سیار تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ آتشپاد محسن گلابی گفت: به منظور فرماندهی سیار عملیات‌های سازمان آتش نشانی در زمان وقوع بحران و حوادث یک دستگاه اتوبوس اتوماتیک خریداری شد و به امکانات این سازمان اضافه شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اصفهان معین شهر تهران است در مواقع بحران می‌توان از این اتوبوس برای مدیریت هر چه بهتر عملیات‌ها استفاده کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه آتش نشانی اصفهان به عنوان نخستین و تنها سازمان آتش‌نشانی کشور، موفق به کسب استاندارد بین‌المللی تخصصی بازرسی( SO/IEC ۱۷۰۲۰) شده است، گفت: ساختمان جدید ستاد فرماندهی این سازمان در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: این ساختمان مجهز به بروزترین سیستم‌های دریافت آدرس از شهروندان، AVL و ویدئو وال، سیستم سرور مرکزی، دیوارهای آکوستیک، مانیتورینگ، جداسازی تلفن‌ها از شبکه بی سیم، تقسیم شهر به چهار منطقه و فرماندهی آن به طور همزمان و دیگر امکانات مدرن کم نظیر در کشور شده است.

آتشپاد گلابی خاطرنشان کرد: سازمان آتش نشانی اصفهان در چند سال اخیر با رویکردی علمی به سمت استقرار سیستم‌های نرم افزاری حرکت کرده است.

وی ادامه داد: پیگیری دریافت مجوز استخدام ۳۰۰ نفر نیروی عملیاتی جدید، طراحی مرکز آموزش، کاربری سازی هشت دستگاه اسکانیا، خرید تجهیزات فردی آتش نشانی، پیگیری پیاده سازی فازهای بعدی نرم افزار سرای هشت، اصلاح چارت سازمانی، تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و قراردادی، اصلاح حقوق و مزایای پرسنل، تجهیز اتاق سرور با ذخیره ساز و راه‌اندازی بایگانی الکترونیک از اقدامات در دستور کار این سازمان برای سال ۹۹ است.

نظر شما