امروز؛

استاندار اصفهان در پیامی روز صنعت ومعدن را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۲۲۵۱۱
استاندار اصفهان در پیامی روز صنعت ومعدن را به تلاشگران این 
عرصه تبریک گفت
استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان دارای توانمندی های صنعتی و معدنی فراوانی است که باید با نگاه اندیشمندانه و علمی و تعامل و همفکری بخش تولید و دستگاه های متولی، زمینه شکوفایی هرچه بیشتر و روزافزون صنعت و معدن فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس رضایی استاندار اصفهان با صدور پیامی، فرارسیدن دهم تیرماه، روز صنعت و معدن را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت. 

متن این پیام، به شرح ذیل است:

روز ملی صنعت و معدن تداعی گر تلاش ها و زحمات سنگربانان صنعت و معدن کشور است که در اوج تهدیدها و تحریم ها و توطئه های ناجوانمردانه استکبار جهانی بمنظور از حرکت انداختن چرخ تولید و اقتصاد کشور، با عشق و اقتدار، به عنوان پیشگامان توسعه و رشد اقتصادی ایران اسلامی مجاهدت می کنند. 

استان اصفهان دارای توانمندی های صنعتی و معدنی فراوانی است که باید با نگاه اندیشمندانه و علمی و تعامل و همفکری بخش تولید و دستگاه های متولی، زمینه شکوفایی هرچه بیشتر و روزافزون صنعت و معدن و نقشی که این دو بخش می تواند در اعتلای اقتصادی کشور و عبور عزت مندانه از شرایط ظالمانه تحریم به عنوان یکی از محرکه های تولید ثروت ایفا کند، فراهم آید.

در سالی که به تدبیر و درایتی توام با آینده ‌نگری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به نام "جهش تولید" مزین شده، و با عنایت به تاکیدات راهبردی دولت تدبیر و امید، باید ایجاد مشاغل پایدار در کنار صیانت حفظ اشتغال موجود، در دستور کار قرار گیرد تا جهش تولید و صنعت را بیش از پیش به ارمغان بیاوریم.

اینجانب، فرارسیدن دهم تیرماه، روز صنعت و معدن را به صنعتگران پرتلاش استان، بخصوص فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و جامعه خدوم کارگران استان اصفهان، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این عزیزان فرهیخته در راه تعالی ایران اسلامی از درگاه پروردگار متعال توفیق روزافزون دارم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز