مرد ۳۵ ساله با سقوط از طبقه پنجم جان باخت

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۰:۰۲:۳۲
کد خبر: ۱۰۲۲۹۶۲
مرد ۳۵ ساله با سقوط از طبقه پنجم جان باخت
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مرگ مرد ۳۵ ساله به علت سقوط از طبقه پنجم ساختمان در خیابان آبشار سوم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حادثه سقوط فرد از ساختمان در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۳ و ۲۷ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در خیابان آبشار سوم اتفاق افتاده است، افزود: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه شماره پنج برای امدادرسانی اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اضافه کرد: در این حادثه مردی ۳۵ ساله به علت سقوط از طبقه پنجم ساختمان جان خود را از دست داد.

وی همچنین به وقوع حادثه انفجار توأم با حریق و فروریختن آوار در اصفهان اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۱۳ و ۳۳ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

کاوه آهنگران ادامه داد: این حادثه در خیایان ۲۴ متری گزارش شد و نیروهای امدادی از ایستگاه‌های چهار، شش و هفت به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: مردی ۶۵ ساله در این حادثه زیر آوار مانده بود که نیروهای آتش نشانی وی را پس از بیرون آوردن از زیرآوار به نیروهای اورژانس تحویل دادند.

نظر شما